  • Data: 2018-03-18 14:58:05
    Temat: Re: ASB 722.6 stuki ze skrzyni przy puszczaniu gazu
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2018 o 13:21, ddddddddddddd pisze:
    > Witam,
    > Samochód MB Vito, 120CDI, automat 722.6
    > Podczas puszczania gazu z okolic 1800obr/min pojawiają się stuki jakby
    > ze skrzyni biegów (jak mocniej docisnę gaz i puszczę to nie ma żadnego
    > stuknięcia). W zasadzie wczoraj odkryłem że przy 1800obr jest pojedyncze
    > stuknięcie (jakby np. plastikowa klapka uderzyła o obudowę), a przy
    > nieznanych mi obrotach (ale zawsze przy odpuszczeniu do końca gazu) jest
    > kilka stuknięć pod rząd.
    > Niebawem mam zamiar wymienić olej w skrzyni, może warto na coś zwrócić
    > uwagę?
> [...]

    tutaj: http://www.jeepnieci.pl/dokumenty/wg_olej_crd.pdf wyczytałem:

    "(...)Objawy zbyt niskiego poziomu oleju:
    Przy zbyt niskim poziomie oleju pompa zasysa powietrze, co bardzo
    wyraźnie słychać. (...)

    nie napisali w jaki sposób słychać - czy właśnie to zasysanie powietrza
    odbywa się przez jakąś membranę i ją słyszę?
    Olej w tej skrzyni bedę wymieniał pierwszy raz i nie sprawdzałem
    wcześniej jego poziomu

    Łukasz