    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AVD przykład kolejny...
    Date: Fri, 27 Oct 2017 22:33:35 +0200

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:59f2f177$0$15193$65785112@news.neostrada.pl...

    > Suplementy diety to jeszcze małe piwo, leki homeopatyczne, to jest to!

    Słynne oscilococcinum, ekstrakt z kaczych wątróbek...
    Chociaż... jak gorącym latem siedziałem na kasie, to doprawienie napoju
    kawowo-herbacianego po 1-2 krople na szklankę, znakomicie pobudzało, żeby
    upał nie rozłożył. Nawet, jeśli to był efekt placebo, to dodatek swoje
    zadanie spełnił.
    A ten ekstrakt nie był ZTCP nijak oznaczany. Ach, cudo, ach cacy. Tylko ja
    chyba po samym sposobie reklamowania wiedziałem, że to zwykłe gówno.
    Albo to (ostro się naszukałem, znalazłem kiepskiej jakości, ale jest),
    https://youtu.be/Z7ncFKAg9J8?t=1m47s, ten tonik, to maleńka (chyba 50 ml)
    buteleczka, kosztująca wówczas ok. 15.000 PLZ, a w skuteczność po prostu nie
    wierzyłem. Reklamowali, a jakoś ilość pryszczersów nie malała.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.