  • Data: 2017-10-27 23:52:32
    Temat: Re: AVD przykład kolejny...
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mam QC25. Kupiłem jako środek ochrony słuchu przy frezarce. Sprawują się dobrze, ale
    "znakomite kasowanie" to bełkot marketingowy. Dobrze (aktywnie) tłumią basy - do
    kilkuset herców, ale głos stojącej obok osoby tłumiony jest niewiele bardziej niż
    tylko pasywnie a więc niezbyt mocno, daje się zrozumieć bez trudu (o ile nie
    ogłuszymy się muzyką). W praktyce: świetnie tłumi odgłos silnika (diesel) w
    samochodzie czy autobusie ale kanara będzie raczej słychać ;)
    Na kabelku jest mikrofon i leniuch do sterowania smartfonem - są 2 wersje kabla, dla
    Androida i Appla. Kabelek jest wymienny, ma swoją własną wtyczkę wciskaną głęboko w
    lewą słuchawkę. Zasilanie 1 szt. R03, wystarcza na długo.
    Po kilku godzinach uszy się trochę pocą, ale ucisk nie przeszkadza.
    Nie każdemu odpowiada efekt tłumienia - kto był w komorze bezechowej może to sobie
    wyobrazić - ale można się przyzwyczaić.
    Dźwięk dobry, ładne basy, środek i góra też OK. Nieco gorzej jest po wyłączeniu
    aktywnego tłumienia (przekompensowali?).
    Kilozłotówka to na pewno przesada, ale (prywatnie) dałbym może nawet pięćset...