    From: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
    Subject: Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 26 Mar 2011 21:14:50 +0100

    begin o nicku jeo stancey napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:

    > kiedy prowadziłem dialog przez email z osobą która mnie NIENAWIDZI
    Nigdy nie prowadź dialogu z NIKIM!!!! przez email. To najbardziej
    niebezpieczna rzecz, jaką można zrobić na komputerze. Najlepiej używaj do
    tego jakiegoś czatu na WP, ewentualnie wymieniaj opinie na grupach
    newsowych. Dialog email w prosty sposób prowadzi do zniszczenia systemu
    operacyjnego, a w krańcowych przypadkach do zniszczenia dysku, nawet gdy
    będziesz próbował wgrać Windowsa od nowa, to może się okazać, że czytnik
    zniszczy płytę.
    > wiem, iż wśród przyjaciół tej osoby mogą być studenci
    > informatyki i nieźle oblatani w temacie "komputerowcy"
    Twoje przypuszczenia są naprawdę uzasadnione. Ci studenci bawią się
    rozmaitymi sposobami włamań do cudzych komputerów. Używają wielu rozmaitych
    wirusów, w tym emailowych. Jeśli jeszcze na dodatek twój dialog był
    prowadzony z dziewczyną, która jakiemuś się spodobała, to miał motyw jak
    stodoła.
    > - być może całkiem dobry tzw. "hacker".
    To nawet pewne. Oni używają takiego wirusa linux, który został wymyślony
    przez ruskiego hakera Torwalodwa.

    > A i jeszcze dodam, że WTEDY ten komputer był podłączony do sieci w
    > HOSTELu studenckim
    No to już wszystko jasne. Oni tych sieci używają do włamań. Mają wszystko,
    co chcieli z twojego komputera.
    > i był przedtem zrobiony Windows Update - może to ma jakieś znaczenie...
    No ma. Znaczy, ze nie masz choć pirackiego Windowsa.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.