eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu › Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
    Date: Wed, 3 Dec 2014 15:00:23 +0100
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 38
    Message-ID: <m5n58h$12i$1@node2.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    <4...@g...com>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1417615441 1106 89.77.163.134 (3 Dec 2014 14:04:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Dec 2014 14:04:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 141203-0, 2014-12-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238074
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:43fd776c-35e0-4df0-a38d-f71fb9b981d3@googlegrou
    ps.com...
    Coś głucho na Grupie...

    Udało mi się z dużą dozą pewności stwierdzić, że słuchawka i jej przewody są
    sprawne, przyporządkować pary do mikrofonu (czerwony+niebieski) i głośnika
    (biały+zielony).
    Niestety nadal nie mam fonii.
    Czy może tak być, że AWS czeka na impuls 16kHz z centrali, aby odblokować
    tor audio? Czy w przypadku rozmowy przychodzącej też tak może być? Moja
    bramka jest bardzo prosta i niestety nie potrafi teletaksy.

    =========

    Nie znam tego "aparata", ale szukałbym tak, że ustaliłbym, na których pinach
    jest głos, bo przecież musisz jakoś wiedzieć, czy się dodzwoniłeś i czy masz
    czekać na zgłoszenie abonenta, czy masz ponowić łączenie.
    Być może dźwięk będziesz miał na więcej, niż jednej kombinacji, to ustal tę,
    która nie ma składowej stałej i tam przyłącz słuchawkę, a na pozostałe dwa
    piny mikrofon. Jest prawdopodobne, że to zadziała. Fajnie, gdybyś miał
    schemat, ja niestety nie mam, ani też układu przed oczami, więc mogę tylko
    mocno i luźno "gdybać", co z czym.
    Nie sądzę, aby przyczyną był brak teletaksy, przecież musi być możliwość
    dodzwonienia się do służb alarmowych, a te są bezpłatne i ttaxa raczej nie
    pójdzie, conajwyżej rozepnie po jakimś czasie. Urmety stosowały inny wybieg
    na przychodzące, po odebraniu emitowały w stronę centrali jakąś cyfrę,
    kierującą ją w pizdu i dopiero włączały mikrofon, zabezpieczenie przeciw
    sztuczce z 974 na centralach Systemu 12.
    Może też być uszkodzony jakiś moduł, dlatego jest moja sugestia, aby
    sprawdzić na jego wyjściu, czy w ogóle daje jakiekolwiek audio, żeby nie
    kombinować z przełączaniem przewodów, jeśli jest to bezprzedmiotowe.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you
    have a fast link and want to join, click beside... https://www.samknows.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: