eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu › Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
  • X-Received: by 10.140.19.225 with SMTP id 88mr6823qgh.19.1418195949565; Tue, 09 Dec
    2014 23:19:09 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.19.225 with SMTP id 88mr6823qgh.19.1418195949565; Tue, 09 Dec
    2014 23:19:09 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!us.feed
    er.erje.net!news.glorb.com!h15no16591777igd.0!news-out.google.com!r1ni15qat.1!n
    ntp.google.com!s7no5375625qap.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Tue, 9 Dec 2014 23:19:09 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=194.114.62.123;
    posting-account=xu85UwkAAAA5QDnE7I4hxAwqKqL5ojT3
    NNTP-Posting-Host: 194.114.62.123
    References: <7...@g...com>
    <7...@4...net>
    <m648rn$d86$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: AWS-7 - kolory przewodów mikrotelefonu
    From: Jacek Skórzewski <j...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 10 Dec 2014 07:19:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238096
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 07:19:40 UTC+1 użytkownik Ircys napisał:
    > Z tego co ja pamiętam, to w tych aparatach był taki myk, że tor rozmówny załączał
    się tylko i wyłącznie po zgłoszeniu abonenta z drugiej strony. Wtedy centrala dawała
    odwrócenie pętli w stronę aparatu, która załączała właśnie tor rozmówny. Dlatego też
    nie można było pogadać dzwoniąc na aparat nawet gdy się znało numer, pod który jest
    włączony, bo wtedy nie ma odwrócenia pętli i brak toru rozmównego. Odwrócenie pętli
    startowało też poborem opłaty (wpadała moneta). Nie pamiętam tylko jak było
    zrealizowane połączenie do służb bez opłaty, bo tam też był jakiś myk, ale to chyba w
    tych rozważaniach nie ma znaczenia.
    >
    > Ircys

    Hmmm... Ja młody jestem, ale mimo tego parę razy z AWS-7 telefonowałem. I na pewno
    nie kręciło się numeru "na głucho", sygnał zgłoszenia w słuchawce był, nawet bez
    żetonu/monety w zasobniku.
    Inkasowaniem steruje w tym automacie nie odwrócenie pętli, a normalna teletaksa 16
    kHz. W razie jej braku, automat przełącza się na "taktowanie wewnętrzne". Tak
    twierdzi instrukcja.

    Pozdrawiam,
    js

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: