    From: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Acer'y w Biedronce [OT]
    Date: Fri, 02 Jan 2009 12:16:07 +0100
    <g9djc5$n3i$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g9djmb$a55$1@news.lublin.pl>
    <r...@4...com>
    <2...@g...one.pl> <gbnlhs$29e$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@g...one.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <2...@g...one.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <2...@g...one.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <2...@g...one.pl>
    <s...@e...rdc.pl>

    W dniu 01.01.2009 23:30, Mariusz Kruk pisze:
    > Ale znowu - możesz sobie doinstalywywać oprogramowanie. To nie jest
    > zamknięta czarna skrzynka.

    Wcale nie musi być *absolutnie* zamknięta czarna skrzynka,
    by nazywać to "zamkniętym systemem".

    > I ten przymus jest IMHO zły.

    Pełna dowolność nie zawsze jest możliwa, a zawsze jest bardzo
    kosztowna.

    > Niestety, tu jest jeszcze gorzej niż ze sterownikami na pecetach. Brak
    > dokumentacji, niska popularność.

    Ale to jedyny sposób, by zapewnić dłuższy żywot starszych
    wersji sprzętu, wystarczających ich użytkownikom ale nie
    łatanych już przez producentów i nie wyposażanych w nowe,
    wcale nie wymagające zmiany sprzętu funkcje.

    > A, powiedzmy sobie szczerze, konsola tekstowa, to nie jest to, co
    > tygrysy lubią najbardziej na PDA ;-)

    Nie musi być konsoli. Można przeca zrobić całkiem normalne
    GUI. W pewnym sensie takim PDA z Linuksem jest przecież
    ASUS Eee.

    > Akurat na to, że ludziom się nie chce myśleć, nijak nie poradzisz.

    Noo, na to mogę więcej poradzić niż na nieczyste zagrania
    biznesu. Biznes się nie przejmuje, gdy się po nim jedzie
    od góry do dołu. Ludzie się przynajmniej obrażają.

    > A przyzwyczajenia to nie to samo, co "nie chce się czytać, czy myśleć".

    Oczywiście. Ale zdecydowanie zbyt często przyzwyczajenia są
    wygodnym wytłumaczeniem tego "nie chce się czytać czy myśleć".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |