  • Data: 2019-12-15 13:56:03
    Temat: Re: Adam Słodowy nie żyje...
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 21:27:33 UTC+9 użytkownik PeJot napisał:
> [...]
    Rosjanie?

    > *Braki* w zaopatrzeniu / cena z kosmosu / tradycja.

    No właśnie: potrzeba matką wynalazków.
    Idziemy dalej: czy Polska za PRLu miała większą potrzebę tych wynalazków niż Rosja za
    Putina?* Bo jak sobie przypominam jakie syfy robiliśmy w szkole na zetpetunkach, to
    żal mi tamtego czasu. Polska wtedy naprawdę poza tym Słodowym nie miała zacięcia do
    DIY. Ja jestem z małego, prowincjonalnego miasteczka gdzie nawet te legendarne paski
    blachy nie walały się na każdym podwórku. To były czasy jak z filmów Barei, w starych
    blokach z tamtych czasów do dzisiaj rury idą w poprzek ściany a kable pod tynkiem po
    przekątnej- i to naprawia dopiero ekipa remontowa nowego właściciela mieszkania, bo
    poprzedniemu całe życie było z tym dobrze.

    O, w Korei potrzebowałem kupić ekran do domowego projektora, większy niż to co idzie
    kupić w sklepach. Spoko, cztery duże panele styropianu, kubeł zaprawy gipsowej,
    puszka farby, trochę szlifowania- gotowe. Kumple patrzyli na mnie jak na wariata. A
    nie mogłeś pomniejszyć obrazu tak żeby się zmniejszył na kupnym ekranie? A ja nie
    potrzebowałem małego ekranu, tylko duży! Matka wynalazków...

    * Ceny w Ali przy wysyłce z Rosji do Rosji często są nawet o połowę niższe niż jak
    wysyłka jest z Chin do Korei.