    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 15 Dec 2019 17:12:21 -0800 (PST)
    Subject: Re: Adam Słodowy nie żyje...
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 08:21:09 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski
    napisał:
> [...]
    Rosjanie?

    > Konieczność. Potrzeba nie wystarczy. W przypadku Rosji pewnie też sporo
    > pokoleniowej inercji. Zastanawiam się tez ile w tym wszystkim jest różnych
    > nabytych fobii dotyczących bezpieczeństwa, i prawa.

    Prawa, to też ciekawy aspekt. W Korei nie wolno samemu niczego zrobić przy
    samochodzie, nawet zmienić kół. Wyłącznie w warsztacie. No więc ludzie bladego
    pojęcia nie mają z czego ten samochód jest zrobiony.

    > Na ZPT to w ogóle nie pamiętam co tam robiliśmy. Pomiszczenia, a nawet
    > stoły, owszem, pamiętam, ale co, za diabła nie mogę sobie jednej rzeczy
    > przypomnieć.
    > Dlaczego uważasz, że nie było zacięcia? W sensie publicznej zachety?

    To był kraj w którym nikomu nic się nie chciało, wszystko było na odpierdol. Wyjątki
    były traktowane przez społeczeństwo jak świry. A jak dany świr robił kasę, to już był
    wróg.

    > I nikt nie wywalał na smietnik popsutych lodówek i innych takich?

    Jak nie było skąd wziąć nowej lodówki to się reanimowało trupa w nieskończoność. A
    potem tego trupa trzymało po piwnicach czy garażach.

    Ja w ramach nadmiaru czasu robiłem różne ładne rzeczy pilnikami iglakami z mosiężnych
    pięciozłotówek. Ale każda seria miała inny skład, po jakimś czasie każdy ten mosiądz
    inaczej wyglądał.