-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: "CRAY" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Agregat pradotworczy z silnika samochodowego
Date: Tue, 7 Jun 2011 22:29:24 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 33
Message-ID: <ism1rk$gdc$1@news.mm.pl>
References: <isl6i6$8ti$1@news.mm.pl> <isle4i$f4i$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-217-172-250-233.lodz.mm.pl
X-Trace: news.mm.pl 1307478708 16812 217.172.250.233 (7 Jun 2011 20:31:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Jun 2011 20:31:48 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28879
[ ukryj nagłówki ]> Duza ta pradnica ma byc ? Ten silnik ma ze 150kW, optymalnie pracuje
> pewnie na ~80kW.
> A przy takiej mocy ciaglej to juz chyba lepiej poszukac diesla.
Pradnica ma 55 kW i zroznych przyczyn zdecydowalem sie wlasnie na ten
silnik.
>>(stała prędkość obrotowa - ok. 2300 obr/min).
>
> Prad staly ? Bo zmienny w naszym klimacie lubi 3000 rpm.
Obroty na silniku 2300 ale zastosowane jest przekladnia pasowa czyli 2300 na
silniku i 1500 na pradnicy.
> IMO to akurat V6 kola zamachowego az tak bardzo nie potrzebuje. Byc moze
> takie kolo jest do dostania od manualnej skrzyni.
> Szczegolnie jak bedzie obciazona wirnikiem pradnicy - tez dobre kolo.
Tez mi sie tak wydaje tylko problemem jest dosc cienkie kolo z wiencem ktore
musi pozostac aby silnik odpalic , gdyby bylo grubsze nie mialbym obaw ze
bedzie wpadac w jakies wibracje i sie rozleci - blacha ok 3 mm.
> I wywalilbym tego kardana, a dal jakas prosta rurke, na tyle elastyczna
> zeby nie bylo problemow dopasowania osi.
Wlasnie o to spasowanie osi chodzi ,niechcialbym zalatwic panewek minimalna
niewspolosiowoscia.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=