  • Data: 2014-08-31 15:06:20
    Temat: Re: Akumulator o niskiej masie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote in message
    news:54024fa5$0$3051$65785112@news.neostrada.pl...

    > Już są trzy zdarzenia związane z pożarem po mechanicznym uszkodzeniu
    > akumulatorów:
    >
    > http://consumerist.com/2013/11/07/another-tesla-mode
    l-s-catches-fire-after-hitting-road-debris/

    To co podałeś NIE BYŁO przykładem zapalenia się od "zwykłych kamyków
    leżących na drodze i podrzucanych przez opony". Cytuję z podlinkowanego:
    "after the car ran over a tow hitch on the interstate" - czyli na
    autostradzie
    międzystanowej niskozawieszona rajdówka Tesli wjechała na leżący tam
    HAK HOLOWNICZY!!!! Jakie kamyki? Jak ja lubię jak ludzie sieją
    dezinformację!!

    Dalej czytamy:
    "It sounds a lot like the first fiery incident in October, when the driver
    also
    hit road debris that punctured a shield and pierced the battery pack."

    Czyli znowu nie kamyki tylko jakiś nieopisany tu przedmiot leżący na
    autostradzie który jednak przebił się przez osłonę akumulatorów...

    " Another blaze flamed up in Mexico when the driver ran over a roundabout
    and crashed into a concrete wall at high speed."

    I znowu nie kamyczki tylko przypier*** z dużą prędkością w betonową barierę.

    Po co dramatyzujesz z tymi kamyczkami podrzucanymi przez opony???