  • Data: 2018-02-10 19:40:20
    Temat: Re: Akumulatory Jenox - uwaga na firme !
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-09 o 09:16, Kris pisze:

    > Już od dawna wyleczyłem się z przepłacania za tzw "markowe" produkty

    "Marka" to zgodność z ISO. A ISO to gwarancja powtarzalności usterek we
    wszystkich egzemplarzach danego produktu :-D

    "Marka" to również sposób traktowania klienta w przypadkach reklamacji.

    Jeśli ktoś przetarł szlak i ogłosił iż model X marki Y jest ok, to
    pewnie tak będzie łatwo powielić te doświadczenia u wielu innych klientów.

    Ja kupuję "markowe" właśnie z powyższych względów: jest na czym bazować
    przy wyborze.

    "Nie marka" wcale nie musi być zła. Kłopot w tym, że ta sama "nie marka"
    może być naklejana na cokolwiek. Raz pod tą samą "nie marką" kupisz
    akumulator z Chin a za miesiąc z Wybrzeża Kości Słoniowej bo np. w
    markecie skończył się asortyment więc nalepili tą samą naklejkę na coś
    innego.

    Choć z drugiej strony można również kupić prawdziwego szampana ale z
    włoskiego wina :-) Tak też się zdarza. Cóż...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek