  • 21. Data: 2012-04-21 13:33:05
    Temat: Re: Akumulatory data produkcji a przydatność
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jmtmvv$14m$2@inews.gazeta.pl...
    > Ja wczoraj na próbę zakupiłem na ebay palmrest od sprzedawcy z USA.
    > Ciekawe co z tego wyjdzie :-) Zapłaciłem PayPalem.

    Ja na eBay pierwszy raz kupiłem w HonkKongu. Tanie maleństwo za 40 dolców i
    nie kurierem tylko Singapore Post. Zobaczymy.
    Na razie majl z podziękowaniami przyszedł, numer trackingowy, na stronce 4PX
    widzę że leży już przesyłka na lotnisku w singapurze i czeka na odlot do
    Warszawy :)
    Też PayPal.

    Irokez

  • 22. Data: 2012-04-21 13:46:06
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-21 13:33, Irokez pisze:
> [...]
    > Na razie majl z podziękowaniami przyszedł, numer trackingowy, na stronce
    > 4PX widzę że leży już przesyłka na lotnisku w singapurze i czeka na

    No to jeszcze tylko odprawa celna podatek i vat.

  • 23. Data: 2012-04-21 13:57:35
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-21 13:46, K pisze:
    > No to jeszcze tylko odprawa celna podatek i vat.

    Możesz coś bliżej o naliczaniu tej daniny napisać, tj. kto, co, jak?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 24. Data: 2012-04-21 13:59:32
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-21 13:57, Czeslawek pisze:

    > Możesz coś bliżej o naliczaniu tej daniny napisać, tj. kto, co, jak?

    A czytac to co nie nauczyli ?

    http://urządcelny.pl/

  • 25. Data: 2012-04-21 14:09:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    > No to jeszcze tylko odprawa celna podatek i vat.

    Kupowałem z Hong Kongu i w zeszłym tygodniu z Singapuru. Nie płaciłem vatu i
    cła. Ba, nawet szybciej doszła paczka z Singapuru, niż z drugiego końca polski.
    Jednak polscy sprzedawcy muszą się jeszcze dużo nauczyć...

  • 26. Data: 2012-04-21 17:32:01
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > W dniu 2012-04-21 13:33, Irokez pisze:

    > No to jeszcze tylko odprawa celna podatek i vat.

    Nie podatek i vat, tylko podatek vat.
    O ile zatrzymają i naliczą. A i tak się opłaca w stosunku do cen u nas 5x
    takich.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2012-04-21 20:03:58
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-21 17:32, Irokez pisze:
    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Nie podatek i vat, tylko podatek vat.
    > O ile zatrzymają i naliczą. A i tak się opłaca w stosunku do cen u nas
    > 5x takich.

    odprawa celna to pies ?

  • 28. Data: 2012-04-21 20:24:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2012-04-21 20:03, K pisze:

    > odprawa celna to pies ?

    A niby czemu?
    No odbędzie się. Dowalą 0% cła żebym na drugi raz dwa razy pomyślał o
    opłacalności zakupów i tyle.

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2012-04-21 21:33:49
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-21 20:24, Irokez pisze:

    > A niby czemu?
    > No odbędzie się. Dowalą 0% cła żebym na drugi raz dwa razy pomyślał o
    > opłacalności zakupów i tyle.

    Zebys sie nie zdziwil jak ja kiedys. Odprawa to koszt w granicach 50-150zl.

  • 30. Data: 2012-04-22 03:48:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Czeslawek pisze:

    > Możesz coś bliżej o naliczaniu tej daniny napisać, tj. kto, co, jak?

    Powinieneś dostać pocztą polską informację o towarze na cle. W moim
    przypadku gdzieś się zawieruszyła ta informacja i musiałem sam się
    dowiadywać na lotnisku (okęcie) co i jak. Tam masz okienko z wydawaniem
    towaru i kasę w której płacisz cło.

    --
    pozdrawiam
    Piotr