    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator - co lepsze nowy zamiennik czy regeneracja?
    Date: Fri, 19 Jan 2018 20:59:21 +0100
    <p3raru$haj$1@node1.news.atman.pl> <p3thtd$qlp$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 20:45, Irek.N. pisze:

    > Bryka stała sobie przed domem, nikt od niej nic nie chciał. Jak było
    > zimno (mrozy) to po 2-3 dniach postoju w accu zostawało tyle, że nawet
    > nie próbował rozrusznikiem pokręcić. Przy próbie wszystko gasło.
    > Teraz najlepsze.
    > Wymieniam akumulator, niby lepiej, tak o 1-2 dni dłużej trzyma, ale po
    > 3-4 latach znów szybko się poddawał, więc nowy akumulator i znów trochę
    > lepiej.
    > Obecny akumulator ma właśnie okres, gdy powinien być wymieniony, ale po
    > regeneracji rozrusznika kręci po tygodniu bez problemu. I to jest
> [...]

    Irek upływność miałeś gdzieś na tym rozruszniku, dobrze że Ci się auto
    nie sfajczyło,
    jak w 3 dni się rozładował a średnio ma powiedzmy 72Ah to znaczy że Ci
    szedł lewy prąd rzędu 1A, moc niewielka bo tylko 12W, nic nie zapaliła,
    ciepło się po rozruszniku rozeszło ale wystarczyło to aby wyssać Ci prąd
    z aku.

    --
    Pozdr
    Janusz