eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Data: 2017-07-22 19:56:42
    Temat: Re: Alternator padł
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsA7BABA1B861A7dayrider@localhost.net...
    > Pszemol ty czasem zadajesz pytania jak Identyfikator.
    > Piszesz artykuł do Auto Świata? ;)
    >
    > Nie napisałeś czy diodka na zagarach świeci, jakie jest napięcie
    > kiedy silnik pracuje, czy podmieniałeś regulator napięcia?

    Nie napisałem. Fakt. A po co miałem o tym pisać?

    > O ile nie zdejmowałeś klemy, nie pożyczałeś prądu komuś,
    > nie skończyły się szczotki lub bieżnie to alternator ciężko zepsuć.

    A jednak. Został zdiagnozowany jako niesprawny.

    > Może tylko nie ma prądu wzbudzenia na wirniku.
    > Regulatory czasem się
    > psują.
    >
    > Może tylko stacyjka nie podaje napięcia z "lampki" przy zapalaniu.
    > W nowych samochodach napięcie to jest tylko kilka sekund. Może tylko
    > cienki kabel D+ jest urwany lub zwarty z masą.

    Może to nie z moim zadawaniem pytań jak Identyfikator jest problem
    tylko z Twoim czytaniem jest problem? :-))) Ja nie pytam co mam
    zepsute w aucie, nie próbuję diagnozować - pytam o to jak się typowo
    psuje alternator, który jest w miarę krótko używany, a więc nie ma
    zniszczeń mechanicznych jak szczotki czy bieżnie...

    Podejrzewam uszkodzenie diod prostowniczych i pytam o ich
    parametry - znasz je może?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: