  • Data: 2017-07-23 19:42:57
    Temat: Re: Alternator padł
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-23 o 19:33, jacek pisze:

    > Załączony wentylator kabinowy na 2 biegu włączona klima i załączony
    > wentylator chłodnicy w mk1 1,6 benzyna z LPG 53A przy 14,5V
    > na zaciskach akumulatora bez żadnych dodatkowych elementów.
    > Światła drogowe przy których jest 2 żarówki H7 bodajże 55W
    > i dodatkowo świecą się te 2 od mijania 55W oraz całe pozycyjne...

    To teraz pomyśl że w innych autach jeszcze do tych 53A trzeba dorzucić
    tak 50-70A :) widziałem auta że jak zgasł silnik a kierowca zakręcił
    kierownicą to aż światła mijania przygasały, tak obciążało akumulator.
    To też jest przyczynek do tego że teraz akumulatory szybciej padają
    niż kiedyś, jak np jedzisz dużo po mieście głównie w korku na luzie i
    kręcisz kierownicą
    wtedy wiekszość prądu idzie z akumulatora.

    --
    Pozdr
    Janusz