-
Data: 2017-07-23 19:42:57
Temat: Re: Alternator padł
Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-07-23 o 19:33, jacek pisze:
> W dniu 2017-07-23 o 15:24, Janusz pisze:
>> W dniu 2017-07-23 o 10:10, Uncle Pete pisze:
>>>>> Niestety ale już nie wszędzie jest tak łatwo np. w fordzie
>>>>> focusie mk1 regulatora nie ma już w alternatorze.
>>>
>>> [...]
>>>
>>>> Bo by się nie sprawdził ze względu na elektryczne wspomaganie
>>>> kierownicy, kidyś jak go nie było albo dla hydraulicznego nie było
>>>> problemu z tym że na wolnych obrotach alternator w zasadzie nie ładuje
>>>> aku a przy światłach bilans jest lekko ujemny, problem zaczął się gdy
>>>> zaczeli instalować wpomaganie elektryczne kierownicy gdyż ono szarpie
>>>> bardzo dużo prądu, norma to 50-70A przy kręceniu kierownicą, np na
>>>> parkingu, wtedy silnik na wolnych obrotach może zgasnąć przy słabszym
>>>> aku stąd dodatkowa regulacja obrotów żeby alternator miał odpowiednią
>>>> wydajność.
>>>>
>>>
>>> Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma hydrauliczne.
>> Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
>> wspomagania :)
>>
> Załączony wentylator kabinowy na 2 biegu włączona klima i załączony
> wentylator chłodnicy w mk1 1,6 benzyna z LPG 53A przy 14,5V
> na zaciskach akumulatora bez żadnych dodatkowych elementów.
> Światła drogowe przy których jest 2 żarówki H7 bodajże 55W
> i dodatkowo świecą się te 2 od mijania 55W oraz całe pozycyjne...
To teraz pomyśl że w innych autach jeszcze do tych 53A trzeba dorzucić
tak 50-70A :) widziałem auta że jak zgasł silnik a kierowca zakręcił
kierownicą to aż światła mijania przygasały, tak obciążało akumulator.
To też jest przyczynek do tego że teraz akumulatory szybciej padają
niż kiedyś, jak np jedzisz dużo po mieście głównie w korku na luzie i
kręcisz kierownicą
wtedy wiekszość prądu idzie z akumulatora.
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.17 22:14 jacek
- 24.07.17 00:17 J.F.
- 24.07.17 10:49 J.F.
- 24.07.17 10:50 J.F.
- 24.07.17 11:00 Janusz
- 24.07.17 11:00 J.F.
- 24.07.17 11:04 Janusz
- 24.07.17 11:07 J.F.
- 24.07.17 11:38 robot
- 24.07.17 11:43 Jarosław Sokołowski
- 24.07.17 12:06 Adam
- 24.07.17 13:28 J.F.
- 24.07.17 18:03 Janusz
- 24.07.17 19:32 Zenek Kapelinder
- 24.07.17 19:52 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=