eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Data: 2017-07-23 19:33:51
    Temat: Re: Alternator padł
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-07-23 o 15:24, Janusz pisze:
    > W dniu 2017-07-23 o 10:10, Uncle Pete pisze:
    >>>> Niestety ale już nie wszędzie jest tak łatwo np. w fordzie
    >>>> focusie mk1 regulatora nie ma już w alternatorze.
    >>
    >> [...]
    >>
    >>> Bo by się nie sprawdził ze względu na elektryczne wspomaganie
    >>> kierownicy, kidyś jak go nie było albo dla hydraulicznego nie było
    >>> problemu z tym że na wolnych obrotach alternator w zasadzie nie ładuje
    >>> aku a przy światłach bilans jest lekko ujemny, problem zaczął się gdy
    >>> zaczeli instalować wpomaganie elektryczne kierownicy gdyż ono szarpie
    >>> bardzo dużo prądu, norma to 50-70A przy kręceniu kierownicą, np na
    >>> parkingu, wtedy silnik na wolnych obrotach może zgasnąć przy słabszym
    >>> aku stąd dodatkowa regulacja obrotów żeby alternator miał odpowiednią
    >>> wydajność.
    >>>
    >>
    >> Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma hydrauliczne.
    > Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
    > wspomagania :)
    >
    Załączony wentylator kabinowy na 2 biegu włączona klima i załączony
    wentylator chłodnicy w mk1 1,6 benzyna z LPG 53A przy 14,5V
    na zaciskach akumulatora bez żadnych dodatkowych elementów.
    Światła drogowe przy których jest 2 żarówki H7 bodajże 55W
    i dodatkowo świecą się te 2 od mijania 55W oraz całe pozycyjne...


    --
    pzdr, j.r.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: