eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Sun, 23 Jul 2017 15:24:45 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1500816286 28013 185.53.155.184 (23 Jul 2017 13:24:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jul 2017 13:24:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170723-0, 2017-07-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721249 pl.misc.samochody:2611031
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-07-23 o 10:10, Uncle Pete pisze:
    >>> Niestety ale już nie wszędzie jest tak łatwo np. w fordzie
    >>> focusie mk1 regulatora nie ma już w alternatorze.
    >
    > [...]
    >
    >> Bo by się nie sprawdził ze względu na elektryczne wspomaganie
    >> kierownicy, kidyś jak go nie było albo dla hydraulicznego nie było
    >> problemu z tym że na wolnych obrotach alternator w zasadzie nie ładuje
    >> aku a przy światłach bilans jest lekko ujemny, problem zaczął się gdy
    >> zaczeli instalować wpomaganie elektryczne kierownicy gdyż ono szarpie
    >> bardzo dużo prądu, norma to 50-70A przy kręceniu kierownicą, np na
    >> parkingu, wtedy silnik na wolnych obrotach może zgasnąć przy słabszym
    >> aku stąd dodatkowa regulacja obrotów żeby alternator miał odpowiednią
    >> wydajność.
    >>
    >
    > Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma hydrauliczne.
    Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
    wspomagania :)

    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: