-
Data: 2017-07-23 22:14:52
Temat: Re: Alternator padł
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-07-23 o 19:42, Janusz pisze:
> W dniu 2017-07-23 o 19:33, jacek pisze:
>> W dniu 2017-07-23 o 15:24, Janusz pisze:
>>> W dniu 2017-07-23 o 10:10, Uncle Pete pisze:
>>>>>> Niestety ale już nie wszędzie jest tak łatwo np. w fordzie
>>>>>> focusie mk1 regulatora nie ma już w alternatorze.
>>>>
>>>> [...]
>>>>
>>>>> Bo by się nie sprawdził ze względu na elektryczne wspomaganie
>>>>> kierownicy, kidyś jak go nie było albo dla hydraulicznego nie było
>>>>> problemu z tym że na wolnych obrotach alternator w zasadzie nie ładuje
>>>>> aku a przy światłach bilans jest lekko ujemny, problem zaczął się gdy
>>>>> zaczeli instalować wpomaganie elektryczne kierownicy gdyż ono szarpie
>>>>> bardzo dużo prądu, norma to 50-70A przy kręceniu kierownicą, np na
>>>>> parkingu, wtedy silnik na wolnych obrotach może zgasnąć przy słabszym
>>>>> aku stąd dodatkowa regulacja obrotów żeby alternator miał odpowiednią
>>>>> wydajność.
>>>>>
>>>>
>>>> Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma hydrauliczne.
>>> Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
>>> wspomagania :)
>>>
>> Załączony wentylator kabinowy na 2 biegu włączona klima i załączony
>> wentylator chłodnicy w mk1 1,6 benzyna z LPG 53A przy 14,5V
>> na zaciskach akumulatora bez żadnych dodatkowych elementów.
>> Światła drogowe przy których jest 2 żarówki H7 bodajże 55W
>> i dodatkowo świecą się te 2 od mijania 55W oraz całe pozycyjne...
>
> To teraz pomyśl że w innych autach jeszcze do tych 53A trzeba dorzucić
> tak 50-70A :) widziałem auta że jak zgasł silnik a kierowca zakręcił
> kierownicą to aż światła mijania przygasały, tak obciążało akumulator.
> To też jest przyczynek do tego że teraz akumulatory szybciej padają
> niż kiedyś, jak np jedzisz dużo po mieście głównie w korku na luzie i
> kręcisz kierownicą
> wtedy wiekszość prądu idzie z akumulatora.
>
>
Myślę że w korku jak się toczysz to nie jest duże obciążenie
gorzej na postoju np. na parkingu jak kręcisz w miejscu.
Ale i tak nie zostaje dużo przy alternatorach jak w focusie
gdzie jest 80A...
--
pzdr, j.r.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.17 00:17 J.F.
- 24.07.17 10:49 J.F.
- 24.07.17 10:50 J.F.
- 24.07.17 11:00 Janusz
- 24.07.17 11:00 J.F.
- 24.07.17 11:04 Janusz
- 24.07.17 11:07 J.F.
- 24.07.17 11:38 robot
- 24.07.17 12:06 Adam
- 24.07.17 13:28 J.F.
- 24.07.17 18:03 Janusz
- 26.07.17 14:09 J.F.
- 26.07.17 17:01 Zenek Kapelinder
- 26.07.17 18:06 J.F.
- 26.07.17 18:36 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=