  • Data: 2016-09-26 23:20:37
    Temat: Re: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 01:07:33 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > To tak obrazkowo bo chyba nie dotarło:
    > Na chuj mi taki soft skoro ścieżki i tak muszę rysować ręcznie?

    Autoroutery mogą być przydatne w kilku przypadkach:
    1) projekty amatorskie
    2) Stosunkowo prosta analogówka
    3) dosyć poważnie zagmatwane siano cyfrowe, ale na dosyć niskich częstotliwościach.

    Osobiście autorouter wykorzystuję TYLKO do fanouta układów BGA. Jednym mlaśnięciem
    myszy mam zrobioną porządnie robotę przez automat w 1-2 sekundy. Natomiast ustawianie
    priorytetów, wszelakich constraintsów jest robotą koszmarną i czesto wręcz
    niewykonalną. Routowanie pełnym automatem sygnałów oznaczonych jako LVDS, to na
    każdym znanym mi automacie jedna kaszana.