eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAmerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli? › Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
  • Data: 2017-07-12 13:40:21
    Temat: Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na zewnątrz poza tymi na skórę to nic innego nie działa.
    > A ten gazowy eksterminator jak działa?

    Urządzenie wydziela dwutlenek węgla, emituje ciepło, co sprawia, że dla
    komarów wygląda jak człowiek.
    Oprócz tego miga lampkami, dzięki czemu sprawia wrażenie poruszania się.
    Komary przylatują do maszyny i wpadają do pojemnika, z którego nie mogą
    już wyjść lub przyklejają się do taśmy.
    Giną w nim w ciągu doby. Aby maszyna działała trzeba podłączyć ją do
    butli z gazem i oktanolem (alkohol ten sprawia, że maszyna pachnie jak
    człowiek). Co jakiś czas należy wymienić też specjalną taśmę przylepną.
    Producent zapewnia, że po 10 dniach całodobowej pracy urządzenie
    znacząco obniży populację komarów, a po dwóch tygodniach przerwie ich
    cykl rozrodczy.
    Wydajność: 1akr czyli jakieś 4000m2
    https://www.pepper.pl/promocje/urzadzenie-do-odkomar
    zania-skeetervac-sv3100-47549