eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAmerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli? › Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
  • Data: 2017-07-13 12:14:55
    Temat: Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 10:26:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Sporadycznie może i tak, ale pod nadzorem to nie, stawiasz klamota
    >w ogrodzie i sobie działa.

    Ale w ogrodzie. I jednak gdzies blisko jestes.
    Jak sobie peknie ... nieszczescia raczej nie bedzie.

    To nie to samo, co np przylaczyc kuchenke w domu i wyjsc do pracy ..

    >A grzebanina przy gazie może nie być
    >bezpieczna jak ktoś nie kuma tematu, się okaże że propan zjada
    >to tworzywo co się drukuje w czyde i będzie lipa ;)

    To jedno ryzyko, ale tez zwykla wytrzymalosc.
    W butli bedzie pare atm, wytrzyma czy nie wytrzyma ...

    P.S. Popularny polistyren/ABS ... mam wrazenie, ze bedzie na
    propan/butan wrazliwy.
    Chociaz ... ciekawe z czego chinskie zapalniczki :-)

    J.