eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAmerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli? › Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
  • Data: 2017-07-13 15:21:08
    Temat: Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 13:52:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Tak, to jest jakiś plastik, fakt że gruby. Ale na bakelit
    >nie wygląda, za miękki. Jak będę w chałupie to spojrzę
    >czy on ma jakieś cyferki. Tyle że toto raczej nie ma kontaktu
    >z gazem tak sobie myślę teraz, bo ten nypel w środku chyba włazi
    >w jakąś dziurę w butli na szczelno. A ta nakrętka gwintowana
    >nie ma nawet żadnej uszczelki.

    Bardziej mi chodzi o sily. Jesli tam jest 1cm^2 przekroju, to pare kG
    musi wytrzymac nakretka.
    A jak nie wytrzyma, to bedzie to samo, co przejsciowka z drukarki :-)

    Ale jakiejs uszczelki w tym to mi brakuje.
    Czyzby ten stozek uszczelnial wystarczajaco ?

    P.S. czy to takie zlacze ?
    http://www.rvdoctor.com/2001/04/not-your-fathers-pig
    tail.html

    Brzmi ciekawie.