eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAmerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli? › Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
  • Data: 2017-07-13 14:42:33
    Temat: Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 13:52:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Peknie, gaz sie ulotni ... i teraz jest tylko drobne ryzyko, ze sie
    > rozlozy cienka warstwa po ogrodzie, a w niesprzyjajacym momencie
    > calosc sie zapali :-)

    To by dość radykalnie rozwiązało kwestię komarów.

    > W bardziej sensownym scenariuszu, to przejsciowka peka, gaz ulatuje z
    > butli, i masz taki wielki palnik ... i trzeba poczekac az sie butla
    > spokojnie wypali, w bezpiecznej odleglosci, ewentualnie polewac z weza
    > ogrodniczego.

    I przy okazji wypali się łapka na komary za worek dukatów ;)

    > Ale ... czy ja dobrze widze, ze oryginal trzyma sie na
    > plastikowej/bakelitowej nakretce ?

    Tak, to jest jakiś plastik, fakt że gruby. Ale na bakelit
    nie wygląda, za miękki. Jak będę w chałupie to spojrzę
    czy on ma jakieś cyferki. Tyle że toto raczej nie ma kontaktu
    z gazem tak sobie myślę teraz, bo ten nypel w środku chyba włazi
    w jakąś dziurę w butli na szczelno. A ta nakrętka gwintowana
    nie ma nawet żadnej uszczelki.

    > Wydaje sie ciezkie, ale od czego internet

    Pooglądam sobie jak dotrę do działającego internetu.

    L.