eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmortyzatory o zmiennej sile tłumienia › Re: Amortyzatory o zmiennej sile tłumienia
  • X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr51911qeb.12.1381008996386; Sat, 05 Oct
    2013 14:36:36 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr51911qeb.12.1381008996386; Sat, 05 Oct
    2013 14:36:36 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!i2no820187qav.0!new
    s-out.google.com!9ni11763qaf.0!nntp.google.com!i2no820179qav.0!postnews.google.
    com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 5 Oct 2013 14:36:36 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <n4v327yw9rbk$.1det16pxojnkr.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.6.240.15;
    posting-account=NYbXUwoAAADIPU_wuvvda6A5THoPLw7M
    NNTP-Posting-Host: 83.6.240.15
    References: <2...@g...com>
    <n4v327yw9rbk$.1det16pxojnkr.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Amortyzatory o zmiennej sile tłumienia
    From: m...@g...com
    Injection-Date: Sat, 05 Oct 2013 21:36:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506490
    [ ukryj nagłówki ]


    Serdeczne dzięki za info.

    Wychodząc od końca, czyli jaki efekt chcę uzyskać to można to opisać następująco:

    Samochód jest bardzo twardy. Jadąc po nierównej drodze zawieszenie przenosi drgania
    na nadwozie. Oczywiście nie ma tragedii, ale co ciekawe w porównaniu z przeciętnymi
    niemieckimi autami klasy kompakt (np Opel Astra) - jest mniej komfortowy, a to
    przecież Mercedes ;) więc oczekiwanie jest wyższe.
    Oczywiście jeśli auto jedzie np po wyremontowanej drodze, to jest wspaniale, ale
    większość dróg niestety taka nie jest.

    Czyli podsumowując - chciałbym żeby amortyzatory były bardziej miękkie. Co do samych
    sprężyn, to najchętniej bym je zostawił, bo przypuszczam że to bardziej amortyzator
    jest odpowiedzialny za siłę tłumienia a nie sprężyna. W autach klasy wyższej - jeśli
    jest system sterujący twardością zawieszenia, to wpływa on właśnie na amortyzator a
    nie na sprężynę, więc jeśli mógłbym to zostawiłbym sprężyny jakie są.

    Samochód miał fabrycznie wybraną opcję 486 - Sports suspension, czyli sportowe, albo
    półsportowe zawieszenie. Moim celem jest pozbycie się tego sportowego zawieszenia,
    lub modyfikacja tak aby było komfortowe. Samochodem nie szaleję, więc nie robię
    żadnego użytku z tego że samochód jest twardy.

    Byłbym ogromnie wdzięczny za dalsze wskazówki jak dojść do tego celu.

    Pozdrawiam serdecznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: