  • 21. Data: 2012-03-28 09:37:11
    Temat: Re: Antena z Bierdonki ?
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2012-03-26 21:02, SSJ pisze:
    > Widziałem dziś w Biedronce dziwne anteny.
    > http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/
    >
    > Co one są warte?
    > Podejrzewam, że niewiele, ale może się mylę ? Czy tym czymś można
    > ściągnąć już tv cyfrową bezpośrednio na stary telewizor?
    >
    > SSJ

    Zaryzykowałem dla testów i kupiłem to COŚ z napisem Philips.
    No i ku mojemu zaskoczeniu działa... Używając tunera w tv samsung
    odbieram te same programy co sąsiad z zewnętrzną anteną - 19 kanałów tv
    i 9 radiowych (Mux1 + czeskie). Do nadajnika Skrzyczne mam jakieś 75 km
    w linii prostej. Teraz jest nadzieja że ciśnienie mi już tak nie skoczy
    w razie awarii kablówki, co ostatnio często jej się zdarza... Będę
    jeszcze musiał sprawdzić jakiś zewnętrzny tuner.

    --
    ZeN

  • 22. Data: 2012-03-28 09:43:18
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik ZeN napisał:

> [...]
    > w razie awarii kablówki, co ostatnio często jej się zdarza... Będę
    > jeszcze musiał sprawdzić jakiś zewnętrzny tuner.

    Nie zmienia to faktu że to COŚ to jest ANTENA a nie TUNER, i jak ktoś ma
    starą antenę i stary telewizor to musi kupić nowy telewizor albo tuner z
    DVB-T, stara antena może zostać.

  • 23. Data: 2012-03-28 22:35:58
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2012-03-28 09:43, Bartek Leś pisze:

    > Nie zmienia to faktu że to COŚ to jest ANTENA a nie TUNER, i jak ktoś ma
    > starą antenę i stary telewizor to musi kupić nowy telewizor albo tuner z
    > DVB-T, stara antena może zostać.

    Oczywiście... Czy sugerowałem coś innego?
    Odniosłem się tylko do pierwszego pytania: "Co one są warte?"
    Potwierdziłem jedynie że antena jest w stanie odebrać sygnał w
    mieszkaniu - tuner to inna bajka i o tym wie każde dziecko...

    --
    ZeN

  • 24. Data: 2012-03-31 16:52:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ZeN" <z...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Zaryzykowałem dla testów i kupiłem to COŚ z napisem Philips.
    > No i ku mojemu zaskoczeniu działa...

    A ma to jakieś plomby? Bo może zrobiłbyś fotki wnętrza, żeby zobaczyć czy
    coś oprócz wzmacniacza antenowego tam jeszcze jest. :-)

  • 25. Data: 2012-04-03 11:17:46
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Mi się udało kupić w sklepie wiwę hd-50 za 95zł, a więc już poniżej
    > 100zł. Biedronka przed euro ma sprzedawać dekodery DVB-T w cenie 99zł,
    > podobno już płyną z Chin. :D

    Widziałem ostatnio tunery DVB-t w Biedronce po coś około 69 zł.

    --

    Jingiel

  • 26. Data: 2012-04-04 17:28:23
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-03 11:17, Jingiel pisze:

    > Widziałem ostatnio tunery DVB-t w Biedronce po coś około 69 zł.

    Chociaż zgodny z paragrafami?

  • 27. Data: 2012-04-04 22:52:22
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2012-03-31 16:52, nom pisze:

    > A ma to jakieś plomby? Bo może zrobiłbyś fotki wnętrza, żeby zobaczyć
    > czy coś oprócz wzmacniacza antenowego tam jeszcze jest. :-)

    Plomby nie ma, a wnętrze zionie pustką:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f301b66cd5f6c563
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24feeb9162b885d5