    From: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat z nagrywaniem Video rozdzielczości HD
    Date: Tue, 6 Jan 2009 23:12:13 +0100

    Użytkownik "kame_pl" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6c840d18-d66c-4da7-8413-c49ffe013422@r15g2000pr
    d.googlegroups.com...

    >Szukam lepszej cyfrówki

    lepszej od czego ?

    >pozwalającej po za robieniem zdjęć trochę
    lepszej jakości,

    a jaka robi gorszej, tak pytam żeby wiedzieć w jaki poziom celujesz

    >nagrywaniem filmów z dobrą rozdzielczością (HD lub
    fullHD)

    czym się różni HD od fullHD ?

    >i jakością oraz manualnym zoomem.

    z tą jakościa to znowu nie wiem

    >W sensownej jak na mnie przedziale cenowej

    Przedziała cenowa ?

    >znalazłem : Kodak EasyShare
    >Z1015 IS, Fuji FinePix S2000HD, Panasonic DMC-FZ28.

    >Nie potrafię znaleźć zbyt wiele opinii na temat Kodaka więc nie wiem
    >jaka jest jego jakość zdjęć i filmów. Z tego co znalazłem głównym
    >minusem Fuji są ciemne zdjęcia oraz kompresja zdjęć i filmów.

    No tak jasne zdjęcia to podstawa, niestety nie spotkalem się z paramterem
    "jasne zdjęcia" :-( nie pomogę

    >Panasonic ogólnie wygląda w ocenach dobrze - wymieniane minusy to szum
    >od 400iso i dźwięk przy filmach.

    No tak, ja też wolę ogladać filmy w ciszy

    >Czy szum w tym Panasoniku rzeczywiście będzie taki tragiczny ?

    Szum przy odtwarzaniu filmów ? wyłączysz dźwięk i będzie git

    >Jakiej jakości filmy i zdjęcia daje ten Kodak ?

    daje ? kurde mój aparat nigdy mi nic nie dał :-(