    From: kame_pl <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat z nagrywaniem Video rozdzielczości HD
    Date: Wed, 7 Jan 2009 10:07:29 -0800 (PST)

    On 6 Sty, 23:12, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "kame_pl" <l...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:6c840d18-d66c-4da7-8413-c49ffe013422@
    r15g2000prd.googlegroups.com...

    > lepszej od czego ?

    > lepszej jakości,
    >
    > a jaka robi gorszej, tak pytam żeby wiedzieć w jaki poziom celujesz

    Jakość jest względna i ciężko ją opisać - po prostu nie chcę wyżucić
    kasy w bloto

    > fullHD)
    >
    > czym się różni HD od  fullHD ?

    > z tą jakościa to znowu nie wiem

    Ogólnie chodzi o to by kompresja - nawet przy ruchu - nie rzucała się
    w oczy a obraz był czytelny i w filmach przy naturalnym oświetleniu
    słonecznym jak i przy oświetleniu żarówką.

    > Przedziała cenowa ?

    powiedzmy 500-1000zł

    > No tak jasne zdjęcia to podstawa, niestety nie spotkalem się z paramterem
    > "jasne zdjęcia" :-( nie pomogę

    [..]Pod względem jasności i w porównaniu do rodzimych modeli obiektyw
    wypada słabo, gdyż maksymalna światłosiła wynosi F3.5 na szerokim
    kącie oraz F5.4 na najdłuższej ogniskowej.[..]

    A w opiniach padały stwierdzenia, że ciężko zrobić dobre zdjęcie w
    pomieszczeniach i sztucznym świetle...

    > No tak, ja też wolę ogladać filmy w ciszy

    > Szum przy odtwarzaniu filmów ? wyłączysz dźwięk i będzie git

    Tylko chodzi o szum w obrazie...
    http://www.digitalcamerareview.com/shared/picture.as
    p?f=21410

    > daje ? kurde mój aparat nigdy mi nic nie dał :-(

    To kup sobie taki :P