  • 11. Data: 2014-09-11 18:57:53
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:54114916$0$2360$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dnia 2014-09-11 00:38, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To nie jest żaden problem, to jedynie próba wyjścia z twarzą po
    > deklaracjach, że telefon musi dać się obsłużyć jedną ręką, a większe
    > ekrany sprzedają się jak świeże bułeczki. To taki wytrych dla fanbojstwa,
    > jak widać działa :)

    To czy tylko wytrych czy coś funkcjonalnego to się okaże w użyciu.

  • 12. Data: 2014-09-11 18:58:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote in message

    > Ja też mam rozwiązanie tego problemu. Trzeba sobie dokleić plastelinę do
    > palca i będzie można sięgnąć dalej :)

    Jakiś rodzaj plasteliny przewodzącej elektryczność chyba, bo to ekran
    jest nie rezystywny tylko pojemnościowy.

  • 13. Data: 2014-09-11 22:11:21
    Od: K <...@...c>

    On 10/09/2014 23:38, Pszemol wrote:
> [...]
    > http://youtu.be/_rHtILGFg98
    >
    > Innowacyjność nigdy nie była mocną stroną Koreańczyków.

    mowimy o telefonie z bebechami nexusa4 (2012) w cenie 55" tv?

  • 14. Data: 2014-09-11 22:25:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Załóżmy że masz jakiś formularz na www i pierwsze pole/guzik masz
    > na samej górze strony - jak to zrobisz jednym palcem w Androidzie?

    dla uproszczenia toku rozumowania, rozdzielmy telefon od nowoczesnego
    palmtopa. Ja głosuję za obsługą urządzenia, telefonu kciukiem. ale bez
    jaj, palmtop, strona www, nawigacja, do tego naprawdę kciuk nie
    wystarcza. ja wiem że się da, ale tak czy siak, przy stronie www, za 30
    sekund odwrócimy urządzenie do poziomu i tak zostanie.

    natomiast całe menue androida mam tak zrobione że wszystko jest na
    jednym ekranie - jak strona www, pdf, a nie 5 ekraników lewo-prawo.
    wystarczy mieć własne zdanie i odrobinę ochoty.

    ToMasz

  • 15. Data: 2014-09-11 23:03:05
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2014-09-11 o 00:38, Pszemol pisze:
> [...]
    > http://youtu.be/_rHtILGFg98
    >
    > Innowacyjność nigdy nie była mocną stroną Koreańczyków.

    Zrobił już rok temu w Note 3 i to IMHO lepiej.

    http://www.youtube.com/watch?v=AaDUOCStWyo

    Można oglądać od około 4 minuty

    Pozdrówka

    KOMTUR

  • 16. Data: 2014-09-11 23:17:09
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Chyba nie rozumiesz o co tu chodzi... Chodzi o przybliżenie górnej
    > krawędzi ekranu i jej funkcjonalności nieco niżej aby sięgnąć kciukiem.

    > Załóżmy że masz jakiś formularz na www i pierwsze pole/guzik masz
    > na samej górze strony - jak to zrobisz jednym palcem w Androidzie?

    Normalnie sieroto. Mówisz 4 lata?

    https://www.youtube.com/watch?v=Cg7fGLApino

  • 17. Data: 2014-09-11 23:32:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Załóżmy że masz jakiś formularz na www i pierwsze pole/guzik masz
    > na samej górze strony - jak to zrobisz jednym palcem w Androidzie?

    a po co? Apple, podobnie jak socjalizm, dzielnie rozwiązuje problemy
    które sam stwarza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2014-09-12 01:18:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > dla uproszczenia toku rozumowania, rozdzielmy telefon od nowoczesnego
    > palmtopa. Ja głosuję za obsługą urządzenia, telefonu kciukiem. ale bez
    > jaj, palmtop, strona www, nawigacja, do tego naprawdę kciuk nie wystarcza.

    Mi na razie wystarcza...
    Ale to dopiero 3.5-4" - ciekawe jak będzie na większym.

    > ja wiem że się da, ale tak czy siak, przy stronie www, za 30 sekund
    > odwrócimy urządzenie do poziomu i tak zostanie.

    Ale nie mówię wyłącznie o stronach www ale również o innych
    sprawach - czy dialer masz z małymi guzikami w prawym rogu
    czy może cyfry porozrzucane po całym ekranie i do górnego
    lewego rogu prawym kciukiem już nie dosięgniesz?

    > natomiast całe menue androida mam tak zrobione że wszystko jest na jednym
    > ekranie - jak strona www, pdf, a nie 5 ekraników lewo-prawo. wystarczy
    > mieć własne zdanie i odrobinę ochoty.

    No ale co Ci to daje, że jest na jednym ekranie w kwestii dostępu
    kciukiem do najdalszego narożnika ekranu? Jak uruchamiasz
    aplikacje z samej góry?

  • 19. Data: 2014-09-12 01:23:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Normalnie sieroto. Mówisz 4 lata?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Cg7fGLApino

    No świetnie, tylko że... Trochę mu prezentacja nie wyszła...
    Najpierw jak ustawił ten ficzerek to miał kłopot włączyć
    go - próbował dwa razy, dopiero za drugim razem się włączyło.
    Na dodatek próbował to włączyć DRUGĄ RĘKĄ :-))))
    Potem, po prezentacji i wyłączeniu, znowu chciał pokazać
    jak łatwo i palec mu się ześlizgnął i nie potrafił już włączyć,
    przeszedł nad tym do porządku dziennego i nie próbował
    drugi raz...

    Znaczy się ten ficzerek jest w Galaxy S2? S3?

  • 20. Data: 2014-09-12 01:24:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lut4eb$usd$1@dont-email.me...

    > a po co?

    No jak to po co? Mówimy o użyciu jednej ręki. Nie da się?

    > Apple, podobnie jak socjalizm, dzielnie rozwiązuje problemy
    > które sam stwarza

    Za duży ekran na zasięg kciuka to jest *realny* problem.
    Nie udawaj że go nie dostrzegasz.