  • 41. Data: 2014-09-12 23:26:27
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Netx <n...@c...pl> wrote:
    > Tylko ciekawe czy na takim podstarzałym Macu da się sensownie pracować
    > (chodzi mi o wydajność potrzebną np. do uruchomienia aplikacji mobilnej
    > na emulatorze na komputerze)

    Mierzysz funkcjonalność Maca miarą Windows? :-) Mam macbooka z 2009 roku i
    powiem Ci że dziala bardzo dobrze.

    > Dobrze wiedzieć że stare Mac są tanie:) ale zawsze to zajmuje dodatkowe
    > miejsce w domu czy w pracy, a większość ma wiadomo Windows (i jest do
    > niego przyzwyczajona)

    Większość gdzie? W Polsce?

    Bo w USA większość ma właśnie maka i do niego jest przyzwyczajona od szkoły
    gdzie w labach wszedzie sa Makówki.

    > i "entuzjaści" mają od razu możliwość programowania na Androida
    > niezależnie do jakiego systemu operacyjnego są przyzwyczajeni. A
    > entuzjaści mogą pociągnąć za sobą użytkowników. Ilość aplikacji w Google
    > Play przewyższa już Apple Store.

    No brawo... Bo ilość się liczy. No nie?

    > Moim zdaniem hermetyczność Apple odstrasza potencjalnych użytkowników
    > (patrz 1.wgrywanie na fona przez iTunes, 2.dobre środowisko
    > programistyczne tylko na Maca czy takie drobiazgi jak niestandardowy
    > kabelek USB do komputera) Sam zastanawiałem się kilkakrotnie czy nie
    > kupić iPhone (ostatnio rozważałem iPhone 5S) ale ostatecznie (jak dotąd)
    > wybierałem platformę Androida. Z ostatniego zakupu (Galaxy S5) też jestem
    zadowolony.

    Używasz innych kryteriów niż miliony ludzi którzy wybrali iPhone i są
    zadowoleni.

    A co do aplikacji - jak chcesz je pisać to nic Cie nie powstrzyma,
    zwłaszcza takie drobiazgi jakie wymieniłeś wyżej. Nieuniwersalny kabelek??
    A jakie to ma znaczenie skoro dostałeś go z telefonem? Weź się nie
    wygłupiaj... Na eBay chodzą w cenie $0.99 za trzy sztuki z darmową wysyłką
    do USA z Chin. Naprawdę nie masz większych problemów aby już kabelka używać
    jako kryterium przy wyborze smartfone jaki Ci się podoba?

  • 42. Data: 2014-09-12 23:39:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Marfi, ile milionów smartfonów Apple sprzedał?
    > Jak liczysz tą karkołomność?

    Zachowaj spokój... nie pisałem o Apple a o Twoich dywagacjach :)

    Co do Apple: skoro udało się przekonać miliony kobiety do golenia to Apple
    może przekonać do używania zegarka, który trzeba podłączać do prądu
    codziennie.
    Nie golę się i nie potrzebuję zegarka, który mi zmierzy tętno i zaleci zakup
    specjalnej diety w aptece odległej zaledwie o 34 m od mojego miejsca
    pobytu....

    --
    marfi

  • 43. Data: 2014-09-13 00:19:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-12 23:26, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Większość gdzie? W Polsce?
    >
    > Bo w USA większość ma właśnie maka i do niego jest przyzwyczajona od szkoły
    > gdzie w labach wszedzie sa Makówki.

    Jak ja lubię te twoje opowieści o mchu i paproci :)
    http://appleinsider.com/articles/14/01/09/apples-dom
    estic-mac-sales-surge-285-as-overall-pc-market-shrin
    ks-75

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 44. Data: 2014-09-13 00:53:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    > Akurat ja odnoszę wrażenie że zarówno wybrane firmy produkujące telefony
    > jak i politykę ktoś sztucznie promuje. Pewnie nie uwierzysz, ale widząc
    > dwa razy w telewizji Korwina Mikke powiedziałem do znajomych - "oho,
    > zmienik Palikota się pojawił". Myślisz że to ludzie (Polacy) nagle tak
    > sami z siebie zaczęli oddawać głosy ma Korwina i jego partię.?

    Weź się nie kompromituj z takimi pomysłami!
    Naprawdę ktoś te produkty promuje???
    Niemożliwe... Ty nie wiesz kto promuje??? :-)

    > Telefony, był u mnie kolega , posiadacz SGS4.. Z ciekawości przez pół
    > godziny porównywałem go ze swoim sprzętem.
    > Takim za 1/3 ceny owego Samsunga.

    Napisz z czym porównywałeś...

    > I wiesz co, nic ale to absolutnie żadnej wyższości owego sprzętu nad moim
    > nie zauważyłem..
    > Tylko na papierze specyfikacja bardziej okazała.

    A co na to ten Twój kolega, posiadacz SGS4?

    > Pytanie - dlaczego komentujących owego Samsunga na MGM jest kilkuset a
    > mojego telefonu tylko 8miu?
    > Skąd te kolejki w przedsprzedażach?

    Napisz z czym porównywałeś a napewno się to wyjaśni :-)

  • 45. Data: 2014-09-13 00:57:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Zachowaj spokój... nie pisałem o Apple a o Twoich dywagacjach :)

    Ale ja pisałem o wyborach Apple a nie o swoich.

    > Co do Apple: skoro udało się przekonać miliony kobiety do golenia to
    > Apple może przekonać do używania zegarka, który trzeba podłączać do prądu
    > codziennie.

    Zegarek Motoroli, który się dobrze sprzedaje, trzeba podłączać jak często?

    > Nie golę się i nie potrzebuję zegarka, który mi zmierzy tętno i zaleci
    > zakup specjalnej diety w aptece odległej zaledwie o 34 m od mojego miejsca
    > pobytu....

    Nie wiem skąd u Ciebie przekonanie że ktoś Ci wciska w gardło ten
    zegarek... Jeśli Ci się nie podoba lub Cię nie stać na taką zabawkę to
    przecież nikt Cię do niczego nie zmusza :-)
    Do golenia nóg też nikt Cię nie zmusza.

  • 46. Data: 2014-09-13 01:00:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > http://appleinsider.com/articles/14/01/09/apples-dom
    estic-mac-sales-surge-285-as-overall-pc-market-shrin

    Twoim zdaniem ludzie kupują komputery co kwartał i te kupione
    w zeszłym kwartale wyrzucają do kosza?
    Bo jeśli nie, to nie bardzo rozumiem co ma Twoja ilustracja ilustrować.
    W Polsce jak spotkasz Maka to jest to dziwność nad dziwnościami, tu
    się o Makówki potykasz i zatrzęsienie jest na eBayu używek: rynek tętni.

  • 47. Data: 2014-09-13 06:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Sądzę, że Apple zauważył trzy rzeczy:
    >
    > 1. Większość (zdecydowana) użytkowników smartfonów (nawet mając
    > gniazdko SD card) nie używa tej funkcji. Też sam to obserwuję...
    >
    > 2. Dodanie obsługi zewnętrznej karty pamięci zwiększa koszty
    > produkcji, komplikuje hardware, komplikuje software a wszelkie
    > komplikacje tego typu nie są mile widziane w konstrukcjach Apple.
    >
    > 3. Mały procent użytkowników ktorzy rzeczywiście wykorzystaliby
    > większą pamięć masową skłonni sa zaplacić więcej, zwłaszcza jesli
    > dodatkowa pamięć obsługiwana byłaby bezproblemowo i bez zbędnych
> [...]

    Hmmm, to ciekawe ile kosztowałby apple gdyby wprowadzili tę rewolucyjną
    funkcjonalnośc dostepną w wielu innych tanszych smartfonach.

    Pewnie z 2000zł wiecej...

  • 48. Data: 2014-09-13 06:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > dokladnie - i tego nie potrafie zrozumiec, ze majac do dyspozycji na
    > rynku cala palete roznych modeli smartfonow jednoczesnie - nie ma ani
    > jednego z rozwiazaniem opisanym powyzej czy z fizyczna klawiatura qwerty.

    Wydaje się ze ludzie kupuja na wyczucie, nie będąc w stanie przetestować
    sprzetu w 100%.
    Sam gdzies tak po 2 tygodniach uzytkowania telefonu jestem w stanie
    powiedziec czy jest wygodny czy nie. A co moge zrobic 2 tygodnie po
    zakupie?

    Przykładowo kupujac ostatni telefon zapomniałem o diodzie... I nie ma...

    Wiec czesto to co sie montuje wynika z kosztów etc. A marketoidzi w
    sieciach komórkowych jak trzeba bedzie to i tak sprzedadzą.

  • 49. Data: 2014-09-13 08:04:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >
    > Wiec czesto to co sie montuje wynika z kosztów etc. A marketoidzi w
    > sieciach komórkowych jak trzeba bedzie to i tak sprzedadzą.

    W USA znane mi sieci komórkowe dają 30 dni na wypróbowanie telefonu i
    anulowanie umowy jak coś Ci się nie podoba. Placisz wtedy za to co
    wydzwoniłeś i rozstajecie sie bez zranionych uczuć. Po 30 dniach dopiero
    obowiązują opłaty za wcześniejsze rozwiazanie umowy.

  • 50. Data: 2014-09-13 10:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > wydzwoniłeś i rozstajecie sie bez zranionych uczuć. Po 30 dniach dopiero
    > obowiązują opłaty za wcześniejsze rozwiazanie umowy.

    Zazdroszczę.
    Przetestowałbym wszystko od A do Z :)