  • Data: 2019-06-04 00:02:37
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-03 o 23:32, Marek pisze:

    > Co ograniczy, bo nie chwytam?

    > Jako programista embeded główkuję  jak tu zmieścić aplikacje  w 1kB a
    > oni qrwa mają  na to wyjebane i 200MB jest OK. To mega deprywujące.

    Spróbuj zmieścić 1GB sampli do programu muzycznego w 200MB :] i tak 10
    paczek.

    OK, wyjątek :D... ale Gry? Tak wiem, stado śmieci po
    bałaganiarzach/programistach. Ja nie rozumiem jedynie formy
    jakiegokolwiek ograniczenia, mam kaprys i chcę, tym bardziej że miałem
    kaprys kupić iPhone to mam cierpieć i kupować router GSM żeby przez WiFi
    sciągnąć to, czego mój telefon po LTE nie może? Kogoś nieźle tu
    ograniczyło umysłowo.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>