    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Date: Mon, 03 Jun 2019 22:30:59 GMT

    On 2019-06-03, z <...@...pl> wrote:
    > Amen ;-)
    >
    > tylko teraz tak myślę... Z jakiego powodu ios ogranicza wielkość
    > pobieranych plików? Nie ilość w GB w czasie ale wielkość pliku.
    > W komentarzach były domysły że w obawie o rachunki klientów.
    > Ale ograniczenie jest przynajmniej nieskuteczne.
    > Co było przyczyną ograniczenia do 100-150-200 MB?

    Nie chce mi się guglac, ale zakładam, że jak ktoś już przyjął filozofię
    traktowania swoich uzytkowników jak debili to musi być konsekwentny (są
    tu MZ przynajmniej dwa powody). Pewnie im wyszło, że mniej pracy jest z
    narzekaniami na konieczność użycia wifi niż z użeraniem się z
    rozjuszonym użytkownikiem, który zciągnął 1 GB applikację będą w
    roamingu.

    --
    Marcin