    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Date: Fri, 7 Jun 2019 18:19:47 +0200

    "LordBluzgR" 5cf59758$0$541$6...@n...neostrada.pl

    > Kupuj. Kupowalne są bez reklam, darmowe
    > zawierają reklamy i jest o tym informacja.

    Nie wszystkie darmowe zawierają reklamy.

    > Rozumu? OK, zgodzę się że nieczytatość jest szybsza od klikania.
    > Andro jest przede wszystkim formą uwolnienia od zakazów IOs, stąd
    > jego przewaga na świecie. Problemem jest czy: Zgadzasz się na kontrolę
    > "Boga" czy potrafisz sam być Bogiem. Podobna opcja w życiu: Czy chcesz
    > aby ktoś sprawował nad Tobą kontrolę, czy sam się chcesz tym zająć.

    Ależ skąd ten wniosek?!
    IMO w tak zwanym życiu masy głupawych (przy okazji głośnych) ludzki dążą
    do rządzenia innymi ludźmi i jednocześnie zniechęcają do wyzwalania się,
    by móc łatwo/tanio sprawować kontrolę nad innymi ludźmi.

    Nieliczni (zwykle najmądrzejsi i niestety zwykle cisi) ludzie nie
    dążą do zniewalania innych ludzi.

    Głupi ludzie dążą do zniewalania, gdyż są aż tak mądrzy, ;) iż wiedzę,
    że albo będą rządzili (zwykle terrorem, choćby i negowanym) albo będą
    pomiatani z uwagi na swą głupotę.

    Komar czy kleszcz, aby nakarmić się, znieczula swą ofiarę.
    Takoż z pasożytami ludzkimi, dążącymi do rządzenia światem.
    (stąd u głupawych rządzących tyle obłudnych wynurzeń dotyczących:
    mądrości, kultury, wolności, godności, współpracy, pokory, poświęcenia itd...)

    [wg mnie głupimi ludźmi są ci, którzy zgadzają się na rządy pasożytów,
    nie zaś same pasożyty -- pasożyty wg mnie wykazują się sprytem, czyli
    zasługują ;) na szacunek [i szybką śmierć spowodowaną odruchowym
    klepnięciem ręki czujnego :) żywiciela]]

    > Ja wybieram drugą opcję

    Każdy (zwykle mądrzy wcześnij niż głupcy -- bywają zdumiewające
    wyjątki) odrzuca niewolniczy tryb życia.

    > bo mi się chce i wolę mieć wszystko pod kontrolą niż być kontrolowanym :]

    Otóż to -- zwykli ludzie wolą kontrolować, niż być kontrolowani
    przez niepojęte siły mamroczące językiem trudnym do zrozumienia.
    [zwanym zgryźliwie tu i ówdzie 'językiem merytorycznym' bądź
    'językiem fachowym' lub 'językiem profesjonalnym'... ponoć
    AEinstein bez trudu docierał do umysłów (studentów i nie tylko)
    ludzi niezbyt genialnych, pokornie (i chętnie) tłumacząc rzekome
    (wg AE rzekome) zawiłości nowoczesnej fizyki... IMO im człek
    głupszy, tym trudniej mu tłumaczyć coś komukolwiek; bywa, że
    takowy wyjaśniacz celowo ,,traci cierpliwość'' -- chcąc uniknąć
    nadciągającego zdemaskowania]

    > Nie sprawia mi problemu poczytanie/testy, skoro decyduję się
    > na dłuższe używanie danej apki, nie mówiąc już o zakupie.
    > Zgodzę się, że co najmniej 80% userów nie zna tego toku
    > rozumowania ale

    Masowość używania gwarantuje szybkie wykrywanie aplikacji niebezpiecznych.

    > nie mogę ponosić żadnej odpowiedzialności, że ktoś kto nie zna podstaw,
    > wpierdoli się w jakieś bagno. Jego sprawa co bierze i co klika. Później
    > jest płacz że mu się nie udało. Nikt go do niczego nie zmuszał. Opcja
    > wyboru (niebieska czy czerwona pigułka) istnieje :)

    [w tle ZUSowałem -- stąd me rozmyślania... po wpisaniu wszystkiego
    palcami -- OK, ale gdy ZUS ,,wyliczy'' własnymi siłami -- zgłosi
    błędy krytyczne, choć ZUSowe wyliczenia nie odbiegają od ,,ręcznych''...
    co gorsza -- mogę skopiować jakąś przyjętą (przed miesiącem chociażby)
    przez ZUS deklarację, wstawić stosowną (dzisiejszą) datę i identyfikator,
    aby ujrzeć/otrzymać zaraportowany przez ZUS 'błąd krytyczny' uniemożliwiający
    wysłanie deklaracji...

    najwięcej czasu tracę na poga_duszki grupowe; kolejną pozycję na liście
    okupują rozmyślania i testy związane z PUE... masa moNdrości, której
    rzekomo jedyną przyczyną jest (konieczna bez cienia wątpliwości -- jeśli
    nie brać pod uwagę wielkości/sumy) zbiórka pieniędzy... coś, co na co
    dzień [3xco?] jest tak proste, w ZUSie urasta do rangi problemu nie
    z tej Ziemi... [IMO głupcem jest nie tFUrca PUE czy ideologii ZUS
    w ogóle, lecz naród (zwany tu i ówdzie suwerenem, co mnie śmieszy)
    sankcjonujący moNdrości ZUSu, przypominający swą postawą piewców
    M$ czy Apple bądź AHitlera czy Stalina... mnie BGates/M$ dał nieźle
    zarobić -- moje opiewanie słodyczy ;) M$ można by było zrozumieć,
    lecz zachowanie innych piewców?...]

    ZUS budzi szacunek (jak każdy pasożyt) przy każdym rozumnym zetknięciu
    z metodyką tegoż ZUSu -- żywiciel wie o tym, że ZUS jest zły, lecz
    sankcjonuje to zło i tępi krytyków ZUSu, spodziewając się nagrody
    od wysławianego pasożyta...

    BTW kopiowania i korektowania -- czy ktokolwiek starł się w br. z potrzebą
    skorektowania ubiegłorocznych (innych niż obecne) deklaracji DRA?... miałem
    problem stykowy/graniczny, ;) czyli dotyczący sytuacji, która jedną swą nogą
    tkwiła w deklaracji poprzedniej, zaś drugą swą nogą tkwiła w teraźniejszości...
    na ciekawą ;) [ciekawą, bo merytoryczną] odpowiedź ZUSu czekałem kilka dni...

    me rozmyślania można by określić pytaniem typu: >>dlaczego coś, co może
    być proste, jest skomplikowane?<< [i skwitować odpowiedzią: >>aby móc
    rządzić ludziom mądrzejszymi od siebie, lecz naiwnymi<<].]

    --