    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Atom a szybkosc pracy
    Date: Sat, 6 Jun 2009 17:40:39 +0200

    Tomek Głowacki wrote:
    > Aczkolwiek, dziwne że filmy pod Youtube tną czasem masakrycznie mocno,
    > nawet te w gównianej jakości i nie wiem za bardzo od czego to zależy...

    Wlasnie, wlasnie - czy to norma na Atomach? Bawilem sie wlasnie Toshiba
    NB100 (jakis slabszy model z 512MB RAM, WinXP i Atomem 1,6) i np.
    http://ds.ign.com dzialalo bardzo wolno, z wyraznymi przycieciami
    (specjalnie wybralem strone naladowana atrakcjami, acz dopracowana). To
    samo dotyczy filmow (nawet tych w niskiej jakosci) na IGN.

    Jak do tego Atoma ma sie Celeron ULV 0,9 albo Via C7? Czy w niedalekiej
    przyszlosci mozna spodziewac sie premiery szybszego procesora (CPU, ale
    takze ukladu graficznego, ktory powinen przyspieszyc dzialanie
    przeladowanych stron)?

    k,