  • 1. Data: 2009-06-02 15:39:20
    Temat: Atom a szybkosc pracy
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak wyglada praca na tych minimi notebookach na procesorze Atom?

    przegladarki www: opera, firefox
    pakiety biurowe: ms office, openofice
    multimedia: muzyka, filmy

    a do czego to sie nie nadaje?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-06-02 16:43:42
    Temat: Re: Atom a szybkosc pracy
    Od: ant <a...@n...tld>

    a...@p...pl wrote:
    > jak wyglada praca na tych minimi notebookach na procesorze Atom?
    > przegladarki www: opera, firefox
    > pakiety biurowe: ms office, openofice
    > multimedia: muzyka, filmy
    > a do czego to sie nie nadaje?

    Generalnie to nie testowałem dużo, ale miałem chwilę
    świeżego eeepc 1000GO czy jakoś tak i ogólnie dobrze
    śmigał, ale z youtube w HD na fullscreen, to już łapał
    czkawkę biedny ;-) I tak był dużo szybszy
    niż przypuszczałem 8-)

  • 3. Data: 2009-06-02 19:54:46
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > przegladarki www: opera, firefox
    > pakiety biurowe: ms office, openofice
    > multimedia: muzyka, filmy

    W takich zastosowaniach sprawuje się wyśmienicie. Będziesz miał bardzo
    duży zapas mocy obliczeniowej.

    --
    PSYLO

  • 4. Data: 2009-06-02 20:01:04
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > jak wyglada praca na tych minimi notebookach na procesorze Atom?

> [...]

    Pod Win7 Samsung NC10 z 1GB RAM - zasuwa. Wszystko co wymieniłeś chodzi
    bardzo dobrze, filmy do 720p spokojnie pod VLC czy Media Player Classic
    z ffdshow. 2GB RAM dadzą na pewno sporo oddechu temu komputerkowi (bo
    dysk pracuje czasem za dużo).

    Aczkolwiek, dziwne że filmy pod Youtube tną czasem masakrycznie mocno,
    nawet te w gównianej jakości i nie wiem za bardzo od czego to zależy...

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-06-02 20:05:10
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Tomek Głowacki pisze:

> [...]
    > bardzo dobrze, filmy do 720p spokojnie pod VLC czy Media Player Classic
    > z ffdshow. 2GB RAM dadzą na pewno sporo oddechu temu komputerkowi (bo

    Lenovo S10 z 2,5 GB RAM, Windows 7 i śmiga aż miło.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-06-02 22:53:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tomek Głowacki pisze:

    > Aczkolwiek, dziwne że filmy pod Youtube tną czasem masakrycznie mocno,
    > nawet te w gównianej jakości i nie wiem za bardzo od czego to zależy...

    Mnie nic nie tną. Nawet w HD świetnie odbierają.
    Np to: (szczególnie na całym ekranie panoramicznym)
    http://www.vimeo.com/groups/hdtdv/videos

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-06-03 04:59:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > jak wyglada praca na tych minimi notebookach na procesorze Atom?

> [...]

    Celeron M 900MHz ... zasadniczo wydajnosc ta sama

  • 8. Data: 2009-06-03 12:36:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    Tomek Głowacki pisze:

> [...]

    > Mnie nic nie tną. Nawet w HD świetnie odbierają.
    > Np to: (szczególnie na całym ekranie panoramicznym)

    Vimeo ma jakies wydajniejsze algorytmy bo u mnie tez dziala dobrze, podczas
    gdy inne flashowe potrafia sie ciac.

    Lekarstwem jest instalacja starszej wersji Adobe Flash Player, jesli komu
    snie przeszkadza brak nowych ficzerow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2009-06-06 15:40:39
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Tomek Głowacki wrote:
    > Aczkolwiek, dziwne że filmy pod Youtube tną czasem masakrycznie mocno,
    > nawet te w gównianej jakości i nie wiem za bardzo od czego to zależy...

    Wlasnie, wlasnie - czy to norma na Atomach? Bawilem sie wlasnie Toshiba
    NB100 (jakis slabszy model z 512MB RAM, WinXP i Atomem 1,6) i np.
    http://ds.ign.com dzialalo bardzo wolno, z wyraznymi przycieciami
    (specjalnie wybralem strone naladowana atrakcjami, acz dopracowana). To
    samo dotyczy filmow (nawet tych w niskiej jakosci) na IGN.

    Jak do tego Atoma ma sie Celeron ULV 0,9 albo Via C7? Czy w niedalekiej
    przyszlosci mozna spodziewac sie premiery szybszego procesora (CPU, ale
    takze ukladu graficznego, ktory powinen przyspieszyc dzialanie
    przeladowanych stron)?

    k,

  • 10. Data: 2009-06-07 19:59:02
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    KILu pisze:

> [...]
    > (specjalnie wybralem strone naladowana atrakcjami, acz dopracowana). To
    > samo dotyczy filmow (nawet tych w niskiej jakosci) na IGN.

    Słuchaj, nie wiem jak na pozostałych Atomach. Problem sprawia Youtube i
    kilka innych stron z filmikami flashowymi, ale nie wszystkie. Wydaje mi
    się, że to problem z wersją samego flasha (któryś upgrade), bo wcześniej
    tak nie było. Testowałem pod WinXP i 7. Tak samo jest.

    W każdym razie, strony chodzą bardzo dobrze, ja nie widzę problemów,
    nawet jak jest jakiś aplet Java czy kontrolka ActiveX. Wszelkie
    dynamiczne i rozbudowane mocno strony też się znakomicie odpalają
    (najszybciej pod Safari 4 i Chromem, ale to wiadomo ;) ).

    Pozdr,
    Tomek