  • 21. Data: 2021-01-03 08:53:12
    Temat: Re: Audio w domu
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > Tablet kup. Duży ekran i funkcje smartfona. Wyjscia audio/HDMI. Jakaś
    > ramka, podpórka albo powieś na scianie. Miałem kiedyś alternatywę do
    > samochodu na wymianę radia 1DIN na 2DIN z andkiem. Na koniec powiesiłem
    > tablet 10', który zasłania stare radio i teraz mam wszystko co chcę.
    > Tablet ma nawet LTE więc jeśli nie udostępniam netu ze smartfona to sam
    > sobie ciągnie swoje. Na czuwaniu/baterii wytrzymuje tydzień więc bez
    > problemu się budzi kiedy dostanie zasilanie (działa natychmiast).

    Tabletu wolnego nie mam. Ale był w szufladzie niezły telefon, który ma
    teraz Spotify i DS Audio zainstalowane i gra całkiem znośnie (jak na
    moje uszy).
    Jeszcze jak rozwiążę problem zdalnego sterowania z drugiego telefonu
    będzie dla mnie idealnie.

    Marvin

  • 22. Data: 2021-01-03 11:05:08
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 03.01.2021 o 08:49, Marvin pisze:

    > Pisałem, że mam słuch uszkodzony :) Moje uszy najlepiej sprawdzają się
    > jako podpórka do okularów!
    > M.

    No właśnie. Czyli nie musisz mieć dobrej jakości.

    Ja do tych wszystkich celów używam po prostu zwykłego komputera.
    Dlatego, bo to jest najprostsza i najbardziej uniwersalna opcja.
    Nie twierdzę, że najlepsza.
    Teraz jest tyle możliwości, różnych "pudełek", że ja już się w tym
    wszystkim nie łapię :)

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2021-01-03 14:16:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > teraz Spotify i DS Audio zainstalowane i gra całkiem znośnie (jak na
    > moje uszy).
    > Jeszcze jak rozwiążę problem zdalnego sterowania z drugiego telefonu
    > będzie dla mnie idealnie.

    to może użyj odbiornika bluetooth? wpinasz to do usb by mieć zasilanie i
    do aux in by zbierał dżwięk. Telefon wykorzystujesz jako odtwarzacz a
    dźwięk leci przez Twoją mikrowieżę.
    Tanie to. Chinolskie z 10pln kosztują a chinolskie-ciut-lepsze pewnie ze 30

  • 24. Data: 2021-01-03 14:30:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 14:16, sirapacz pisze:

> [...]
    > dźwięk leci przez Twoją mikrowieżę.
    > Tanie to. Chinolskie z 10pln kosztują a chinolskie-ciut-lepsze pewnie ze 30

    Popierdzam. Ulubiony prezent gwiazdkowy dla mojej małżonki :]...tzn
    kiedy ona śpi a ja oglądam TV to korzystam z tego na słuchawce BT :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 25. Data: 2021-01-03 14:51:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 14:16, sirapacz wrote:
    > Chinolskie z 10pln kosztują a chinolskie-ciut-lepsze pewnie ze 30

    Mała uwaga: puryści HiFi twierdzą że te najtańsze nie wspierają jakiejśc
    tam wrersji protokołu bluetooth audio, co powoduje silne zniekształcenia
    dzwięku. Nie znam szczegółow ale należy doczytać. Mam taki odbiornik i
    potrafi w nim usłyszeć jakiś efekt typu "wowo" w tle, mam też wrażenie
    że czasem jakgdyby "harczy" i brzmi jak mp3 zakodowane na 32kbit. A
    słuch mam przeciętny.

  • 26. Data: 2021-01-03 15:21:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 14:51, heby wrote:
    > "harczy"

    Charczy. Nienawidzę klawiatury w laptopie :/

  • 27. Data: 2021-01-03 15:29:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 15:21, heby pisze:

    > Charczy. Nienawidzę klawiatury w laptopie :/

    Hmm cytat:

    "wspierają jakiejśc"
    "jakgdyby"

    Klawiatura...nono :)

  • 28. Data: 2021-01-03 15:57:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 15:29, LordBluzg(R) wrote:
    > Hmm cytat:
    > "wspierają jakiejśc"
    > "jakgdyby"
    > Klawiatura...nono :)

    80% klawiatury, reszta lenistwo.

  • 29. Data: 2021-01-03 16:59:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 3.01.2021 o 15:57, heby napisał:

    > 80% klawiatury, reszta lenistwo.

    Nie, 100% to warunki terenowe: do szkoły pod górkę.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 30. Data: 2021-01-03 17:05:52
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 16:59, collie wrote:
    > Nie, 100% to warunki terenowe: do szkoły pod górkę.

    Spokojnie Panowie, nie dorzucajcie nastepnych przykładów, ten rozdział
    już zamknięty i wszystko wiadomo:

    https://www.sciencealert.com/people-who-pick-up-gram
    mar-mistakes-jerks-scientists-find