  • Data: 2018-09-19 06:54:02
    Temat: Re: Auto Świat popiera blokowanie samochodów przez rowery.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2018 o 22:45, tck pisze:

    > to, że jest buspas nie oznacza, że innym pasem autobus pojechać nie
    > może, a po 22 to chyba ruch jest już płynny na jezdni;)

    Ale chodzi o to co w godzinach szczytu. Na troach jak podliczyłem przed
    chwilą tramwaj co 40 sekund (z ograniczeniem do 20 czy trzydziestu na
    godzine akurat na wiadukcie, gdzie jest buspas). Tam nie ma już miejsca
    na buspas na torach, tym bardziej że trzebaby się przewalać z e środka
    mostu do krawężnika i na odwrót.

    Shrek.