  • Data: 2019-09-14 13:43:51
    Temat: Re: Autonomiczny...
    Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    T->Dnia 2019-09-11 22:20:47 niejaki kk napisał:
    > "...
    > Niemcy wpadli też na kilka innych, ciekawych, pomysłów. ....
    > Ciekawe wydaje się
    > również wykorzystanie powierzchni tylnej szyby, jako ekranu - tła - dla
    > rzutnika "informacji". Ten wyświetla na szybie szereg znaków
    > informujących innych uczestników ruchu o tym, co dzieje się przed
    > pojazdem. W ten sposób można zdecydowanie zredukować np. liczbę wypadków

    niemcy wpadli na pomysł - to już jest zabawne samow sobie :D

    dwa tygodnie temu byłem w chinach i troche jeździłem tamtejszymi taxówkami
    (najszybsza i dośc tania forma transportu jak się nie zna miasta, opisy na
    komunikacji miejskiej są tylko po chińsku a komórki nie działają)
    i otóż wszystkie taksówki nad tylna kanapą miały zamontowany mały rzutnik,
    który rzucał video z reklamami na tylną szybę z przyklejoną matową folią

    dodatkowo podobne rozwiązanie było w windach - reklamy były rzucane na
    górną połowę drzwi, także oklejonych matową folią, rzutnik wyłaczał się gdy
    winda stawała na piętrze

    trzecie ciekawe rozwiązanie było w metrze - na ścianie między stacjami
    znajdowal się jeden długi ekran (a będę strzelał - 500-1000m długości na
    którym także wyświetlały się reklamy - ale prędkość przesuwającego się
    obrazu była zsynchronizowana z prędkością wagonu - wydawało się że za oknem
    wisi telewizor

    tak więc ciekawe kiedy niemcy czy inni amerykańscy naukowcy wpadną na takie
    pomysły

    --
    P0zdrawiam
    p0li