  • 11. Data: 2014-02-10 15:53:19
    Temat: Re: Awaria w GTS - dziś
    Od: ein <e...@n...spam>

    ein wrote:

    > W Szczecinie też mam problem z DSL-em GTSu, radiolinia w dalszym ciągu
    > funkcjonuje.

    U mnie ruszyło.

  • 12. Data: 2014-02-10 15:57:23
    Od: Dawid Piotrowski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 11:33:47 UTC+1 użytkownik Maciek Babcia Dobosz
    napisał:
> [...]
    >
    > napawa. W tej chwili nadal problemy mam na 2 łączach w Warszawie - co
    >
    > jakiś czas znika transmisja. Support zrzuca telefony....

    Łódź, dwa łącza, to samo. 90% strat pakietów. Infolinia owiała tajemnicą to co się
    stało. Od zaprzyjaźnionego admina wiem, że wywalił im się router, coś wymienili,
    miało wstać, no ale działa jak widać ;-) Na ten czas rozpiąłem peer'a do nich i mam
    ich w nosie ;-)

  • 13. Data: 2014-02-10 16:40:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-10, o godz. 06:57:23
    Dawid Piotrowski <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > wywalił im się router, coś wymienili, miało wstać, no ale działa jak
    > widać ;-) Na ten czas rozpiąłem peer'a do nich i mam ich w nosie ;-)

    Mi support powiedział że restartowali router - jak pisałem koło
    południa. A przed chwilą kolejna przerwa na jednym łączu była.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2014-02-10 17:18:08
    Od: Rafał Romanowski <r...@g...com>

    W Gdańsku padło około 7:20 i leży do teraz.
    Rafał

  • 15. Data: 2014-02-10 19:09:56
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

> [...]
    > napawa. W tej chwili nadal problemy mam na 2 łączach w Warszawie - co
    > jakiś czas znika transmisja. Support zrzuca telefony....

    W Częstochowie nie zauważyłem problemów dzisiaj. Dowiedziałem się od Was.

    Wojtek

  • 16. Data: 2014-02-10 19:13:10
    Od: 0x7DE <d...@g...com>

    napisał:
> [...]
    >
    > napawa. W tej chwili nadal problemy mam na 2 łączach w Warszawie - co
    >
    > jakiś czas znika transmisja. Support zrzuca telefony....

    Łódź - wstało. Sesja BGP zestawiona, na razie działa.

  • 17. Data: 2014-02-11 08:36:04
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 10.02.2014 19:13, 0x7DE wrote:
    > Łódź - wstało. Sesja BGP zestawiona, na razie działa.

    Wklejam oficjalną informację jaką otrzymałem wczoraj o 16:50

    ============ [ cut ] ==============
    Szanowni Państwo,

    Większość usług po porannej awarii została przywrócona. Nadal pojawiają
    się losowe problemy z routingiem.

    Po konsultacjach naszych inżynierów został opracowany plan naprawczy,
    mający na celu poprawę routingu sieci GTS. Dwa jego pierwsze etapy mają
    zostać zaimplementowane do godziny 19. Jeżeli jednak nie przyniosą
    spodziewanych efektów krok trzeci wdrożony zostanie do godziny 23.

    Informacje odnośnie przyczyny zdarzenia podamy po zakończeniu awarii.
    ============ [ cut ] ==============

    Obecnie GTS działa poprawnie.

    --
    GreDi

  • 18. Data: 2014-02-11 08:49:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-11, o godz. 08:36:04
    GreDi <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > godziny 23.
    >
    > Informacje odnośnie przyczyny zdarzenia podamy po zakończeniu awarii.

    Ta... A świstak swoje... Około 17.00 moje łącza znów leżały. W nocy były
    jeszcze 4 kilkunastominutowe przerwy. Stabilnie to działa od ~1.00. Logi
    pokazują że mocno w nocy mieszali z routingiem.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2014-02-11 17:46:34
    Od: m...@g...com

    napisał:
> [...]
    >
    > napawa. W tej chwili nadal problemy mam na 2 łączach w Warszawie - co
    >
    > jakiś czas znika transmisja. Support zrzuca telefony....

    Odpowiedź od GTSz dzisiaj 13:17

    Szanowni Państwo,

    W dniu 10 stycznia br., w godz. od 6:30 do 17.47, miała miejsce awaria jednego z
    głównych routerów corowych sieci IP GTS. W jej wyniku część usług dotyczących dostępu
    do internetu świadczonych przez GTS Poland była niedostępna.

    Przyczyną awarii było uszkodzenie routera, które zostało usunięte poprzez wymianę
    urządzenia. Obecnie wszystkie usługi dostępu do internetu działają poprawnie.

    Serdecznie przepraszamy za utrudnienia, jakich Państwo doświadczyli. Jednocześnie
    pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi działały
    poprawnie i bez zakłóceń.

  • 20. Data: 2014-02-13 22:20:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    (ciach)

    ciekawy zbieg okolicznosci

    http://gigaom.com/2014/02/11/record-breaking-ddos-at
    tack-struck-on-monday-according-to-reports/

    --

    memento lorem ipsum