-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW
Date: Mon, 2 May 2016 21:37:44 +0200
Organization: private
Lines: 31
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <9...@p...pl.invalid>
References: <ng5n1c$pgo$1@usenet.news.interia.pl>
<572712ef$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<ng88r1$ecj$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: ackv88.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1462217864 8008 83.10.97.88 (2 May 2016 19:37:44 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 May 2016 19:37:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <ng88r1$ecj$1@usenet.news.interia.pl>
X-Comment-To: megrims
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581488
[ ukryj nagłówki ]Hello megrims,
Monday, May 2, 2016, 9:12:37 PM, you wrote:
[...]
> używanie pedału gazu podczas odpalania, to chyba za czasów pF126p.
> Lata 80-te. Wtedy takim czymś jeździłem. Potem trafił się jakiś
> Civic i już odpalanie bez gazu. Dzisiaj jak wszystko się samo
> robi to nikt gazu nie dotyka.
Z gazem w podłodze odpalało się ciepły silnik gaźnikowy - zapobiegało
to zalaniu świec. Ale gaz odpuszczało się natychmiast po uruchomieniu
silnika.
W gaźnikowym Subaru żony naciśnięcie na chwilę gazu do końca przed
odpaleniem uruchamiało ssanie. Myślę, że to dość powszechne
rozwiązanie u schyłku epoki gaźników. W Polonezie miałem jeszcze
cięgło ssania.
Na zimno gazowanie silnika gaźnikowego sensu nie ma - łatwo go zgasić.
Ale podgazowanie ułatwia ruszenie - prawdopodobnie ma to związek z
minimalnym podgrzaniem głowicy.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.05.16 21:59 J.F.
- 02.05.16 22:07 adam
- 03.05.16 05:15 megrims
- 04.05.16 08:37 Mirek Ptak
- 04.05.16 09:34 Liwiusz
- 04.05.16 12:35 Tadeusz
- 04.05.16 22:51 m...@g...com
- 05.05.16 07:27 Mirek Ptak
- 05.05.16 07:44 Maciek
- 07.05.16 08:25 Trybun
- 07.05.16 14:15 Cavallino
- 22.05.16 22:08 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=