  • Data: 2017-12-06 01:23:00
    Temat: Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Dec 2017 21:16:54 +0100, Irek.N. napisał(a):
    > Wiesz, ostatnio jakoś tak wyszło, że poruszam się BMW i wierz mi, ten
    > samochód lubi zapier....ć. Przy 170-180 jest w nim bardzo przyjemnie i
    > na dodatek przy tych prędkościach zawieszenie w końcu jest
    > "wystarczająco miękkie".

    Nubira tez lubila zap* - glosno sie robilo przy 90, przy 190 bylo
    podobnie zle :-)

    > To o czym piszesz dotyczy wszystkich wozideł. Wiem, że się narażę, ale
    > kobiety w swojej naturze mają ostrożną (żeby nie napisać ślamazarną i
    > nierozgarniętą) jazdę, a faceci niewieścieją, więc odsetek tych
    > ślamazarnych kierowców rośnie.

    Widac propaganda telewizyjno-koscielna daje rezultaty :-(

    > Kiedyś (lata 80-te) nie do pomyślenia było, żeby 30 latek na 2-pasie
    > pomiędzy miastami jechał 60-70 pomimo tego, że większość samochodów
    > kończyła osiągi na 120-150km/h. Teraz byle wózek potrafi przekroczyć
    > 200, ale to nic ratuje sprawy. ;)

    Hm, w latach 80-tych to imo malo bylo tych samochodow, 30-latek rzadko
    sie dorobil, a i paliwo na kartki.

    Za to w 90-tych klalem kierowcow z Walbrzycha. Droga poza miastem,
    wszyscy gonia, a ci sie uparli jechac 70. Ale to zniklo.

    > Nie wiem, czy kierowcy w końcu mają dosyć zabawy* w "uda się, czy mnie
    > złapią" i odpuszczają szybszą jazdę, czy też wolą powoli, ale oszczędniej.

    Policja IMO coraz rzadziej lapie, fotorady ITD sa praktycznie
    niegrozne, SM zlikwidowali, janosik dziala dobrze ...
    czego tu sie bac ?

    Paliwo ... cos takiego obserwowalem w Niemczech w okolicy roku 2010.
    IMO - jakos tak zwolnili na autostradach. Paliwo drogie, czy zarobki
    mniejsze ? Teraz im przeszlo.

    A silniki coraz mocniejsze, i jak piszesz - teraz byle co osiaga 200.

    Za to u nas - ruch wzrosl. Co z tego, ze lubie szybko i auto tez,
    jesli jade w sznurku, i z przeciwka tez sznurek ?
    I tak jedziemy 70 :-(

    A jak kogos wyprzedze ... jednego, drugiego, trzeciego ... a przede
    mna ich ze 20 jedzie.

    > * duża część ograniczeń jest ustawiona bezsensownie, mnie denerwuje jak
    > widzę ograniczenie na prostej po horyzont drodze do przykładowo 60 tylko
    > dlatego, że biegnie przez las - tak jest np: pomiędzy Błoniami a Nowym
    > Dworem Mazowieckim.

    Ale wypadkow mniej, jak dzik wybiegnie na droge :-)

    J.