  • Data: 2018-10-22 12:58:16
    Temat: Re: BMW to jednak stan umysłu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-10-22 o 11:40, J.F. pisze:
    >No nie, przytaczałem tu info o kobiecie co się nie chciała zatrzymać
    >policji
    >w Gdańsku bo ona jest "Pani dyrektor i byle komu się nie zatrzymuje"
    >zgadnij jakim samochodem jezdzi?
    >Przypadek:)

    Niekoniecznie - panu dyrektor przystoi jezdzic porzadnym autem.

    W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie
    klanial :-)

    >O to że po 1 uciekał gaz,

    To sie akurat kazdemu moze zdarzyc, nie trzeba BMW.

    >2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,

    No, zarzut godny kierowcy BMW :-)

    >3- z komentarzy wynika że duzo droższy gaz niżby normalnie tankował
    >więc zapewne nie płacił za butlę i gaz w niej.

    Ale moze mial wlasna firme i okradal tylko US :-)

    Zreszta czy okradal ... jesli gaz naprawde drozszy ...

    J.