  • Data: 2018-09-30 11:03:14
    Temat: Re: BR-D wielokrotnego zapisu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-29, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" RpzrD.134027$0...@f...ams1

    > Na razie tak jest -- toż niemal każda strona jest krypcona.
    > Co będzie za jakiś czas -- gdy szybkości netowe wzrosną?

    W którą stronę by to nie było, czynność jest w końcu incydentalna.
    Mówimy o wrzucaniu plików na których nam zalezy, czyli o przemyślanych
    kopiach archiwalnych. Sam proces przygotowania i przemyślenia :) to będą
    te zaobożerne czynności, nie kopiowanie czy szyfrowanie.

    > BTW krypcenia koparek -- ponoć w Szwajcarii powstaje bank kryptowalutowy.
    > Czy ten bank będzie funkcjonował tak, jak banki oferujące fiaty?
    > Dorzuci po prostu (wykreuje) kryptowalutę? ;)
    > A może za wypożyczenie kryptowalut będzie kosił fiatami?...

    Czy tylko ja patrzę z niesmakiem na taki sposób marnowania prądu?

    --
    Marcin