    From: kiszony <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: BSOD-y po dołożeniu RAMu
    Date: Thu, 25 Sep 2014 20:32:40 +0200

    W dniu 2014-09-25 o 20:14, Przemysław Ryk pisze:

    > Jeżeli jest problem z wypakowaniem plików zaciągniętych przy maksymalnym
    > obłożeniu modułami, a problem się nie powtarza po ponownym zaciągnięciu
    > plików przy mniejszej ilości pamięci, to to wskazuje to na jakieś problemy z
    > obsługą ram.
    >
    > Zabawy może być sporo, bo spróbowałbym testów przy obłożeniu trzema
    > modułami, ale za każdym testem tak, by inne gniazdo pozostawało
    > nieobsadzone. Może po prostu któreś jest trafione.

    Po dwóch dniach testów na tylko dwóch modułach (najpierw jedna para,
    potem druga, potem ta druga w innych slotach) nie stwierdziłem żadnego
    BSOD-a. Chyba wychodzi na to, że to coś z płytą główną. Jakby nie
    radziła sobie z czterema modułami. Przy dwóch, nieważne których i w
    których bankach, wszystko jest OK.

    Chyba nawet mnie to cieszy. Przyczaję się na coś na P45, pamięci pójdą z
    pełną szybkością, a i może uda się procka podgonić trochę. Coś
    sprawdzonego na tym chipsecie? Asus P5Q? Coś innego?