  • 1. Data: 2019-12-11 22:22:46
    Temat: Badanie szybkości Internetu - czym?
    Od: User <U...@U...com>

    Jakim _wiarygodnym_ programem/programami mogę zbadać szybkość
    Internetu dostępnego w laptopie za pośrednictwem połączenia:
    - przez kabel
    - przez Wi-Fi
    Chodzi mi przede wszystkim o szybkość _do_ laptopa.
    Które z tych połączeń powinno być teoretycznie lepsze?

    Proszę o wskazówki.

    Pozdrawiam
    User

  • 2. Data: 2019-12-11 22:54:01
    Temat: Re: Badanie szybkości Internetu - czym?
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Pro Speed test ze strony: https://pro.speedtest.pl/

    > - przez Wi-Fi
    > Chodzi mi przede wszystkim o szybkość _do_ laptopa.
    > Które z tych połączeń powinno być teoretycznie lepsze?
    Przez kabel.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2019-12-11 23:14:58
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 11.12.2019 o 22:54, Mark pisze:
    > Pro Speed test ze strony: https://pro.speedtest.pl/

    > Przez kabel.

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    User

  • 4. Data: 2019-12-11 23:16:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-11, User <U...@U...com> wrote:
> [...]
    > - przez Wi-Fi
    > Chodzi mi przede wszystkim o szybkość _do_ laptopa.
    > Które z tych połączeń powinno być teoretycznie lepsze?

    Chodzi Ci o szybkość z jaką laptop coś zciąga czy z jaką coś zciąga z
    Internetu? To mogą być dwie zupełnie różne rzeczy. W pierwszym wypadku
    potrzebne jest oprogramowanie i jakiś sprawdzony, wydolny komp w sieci
    lokalnej, w drugim zazwyczaj sprawdza się łączac z którąś z
    wyspecjalizowanych stron www.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-12-11 23:21:02
    Od: User <U...@U...com>

> [...]
    > potrzebne jest oprogramowanie i jakiś sprawdzony, wydolny komp w sieci
    > lokalnej, w drugim zazwyczaj sprawdza się łączac z którąś z

    Z Internetu.

    User

  • 6. Data: 2019-12-12 08:59:53
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    Z rozbawienia aż zacytowałem /in extenso/, czego zazwyczaj unikam jak
    ognia: tak robią e-buraki, wykazując się i-ignorancją netykietową!

    Należy zawsze 'strzyc do gołych zwrotów' -- czyli tego, z czym
    dyskutujemy, dodając komenty *pod* wy-ekstrahowanym zdaniem "przeciwnika".

    W dniu 11.12.2019 o 23:14, User pisze:
> [...]
    Ooo, nie kabel, przez lejek! :) { olejek! Bezwonny lej przez (...) }

    Kolego z Usherów, drutem lecieć ma obowiązek 1GB, nawet i na koronnym
    dystansie lekkoatletycznym: 100 m.
    /via/ Wi-Fi standard to 150 MB, rzadko taki wydmuch jest osiągany, a do
    tego jeszcze dochodzi balast, w postaci 'dodatków' zwiększających
    korekcję błędów. Ale...
    Ale przyłącze i tak ma mniej, co tam Ci 'ze ściany' dmucha?

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 7. Data: 2019-12-12 09:34:24
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 12.12.2019 o 08:59, jaNus pisze:
    > [...]

    Twoje uwagi odnośnie strzyżenia oraz dopiski zajmują w sumie
    więcej miejsca niż moje cytowanie. ;-)

    Ale ogólnie się zgadzam. Najważniejsze żeby zachować zdrowy
    rozsądek.

    Dzięki za porównanie kabel - WiFi.

    Pozdrawiam
    User

  • 8. Data: 2019-12-12 11:57:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba spytać właściciela internetu.

    -----

  • 9. Data: 2019-12-12 17:08:21
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-12-11 22:22, User wrote:
> [...]
    > - przez Wi-Fi
    > Chodzi mi przede wszystkim o szybkość _do_ laptopa.
    > Które z tych połączeń powinno być teoretycznie lepsze?

    speedtest.net

    Zależy jaki kabel i jakie Wi-Fi.

  • 10. Data: 2019-12-12 17:27:07
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 12.12.2019 o 17:08, Uncle Pete pisze:

    > speedtest.net

    Wypróbowane.

    > Zależy jaki kabel i jakie Wi-Fi.

    Czy mógłbyś to rozwinąć?