  • 451. Data: 2012-05-26 20:21:19
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 21:37:27 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak inni widzą jak kończę zmieniać pas (jestem już na docelowym pasie),
    > to inni też wiedzą, ty masz z tym problem? Jak mam mrugać to jedyne
    > logiczne wyjaśnienie, to że zamierzam kontynuować manewr - o następny
    > pas - a wypada, żeby sygnalizowanie kierunków było czytelne. Jak ma
    > wprowadzać w błąd, to po jaką cholerę mrugać?

    No tak, przepisy sa passe.

    --
    ___________ (R)

  • 452. Data: 2012-05-27 10:17:03
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-26 20:21, Adam Płaszczyca wrote:

    > No tak, przepisy sa passe.

    Ano czasem są. Sygnalizujesz po to, żeby było wiadomo co zamierzasz
    zrobić. Jesli jesteś już na drugim pasie i dalej migasz, to co
    zamierzasz zrobić? Jechać na następny, czy zostać już na tym?

    Shrek.

  • 453. Data: 2012-05-27 13:40:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 10:17:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ano czasem są. Sygnalizujesz po to, żeby było wiadomo co zamierzasz
    > zrobić. Jesli jesteś już na drugim pasie i dalej migasz, to co
    > zamierzasz zrobić? Jechać na następny, czy zostać już na tym?

    Nie są. Masz zasygnalizować zamiar, w tym czasie jeszcze sie upewniając.
    Samo to to już 3-4 sekundy. Potem zmiana pasa, kolejne 3. Dopiero kiedy
    kończysz manewr nalezy wyłaczyc kierunkowskaz. Po co? Po to, żeby inni
    znali Twoje zamiary oraz wiedzieli co robisz. Sobiesław Zasada kiedys
    propagował hasło 'jeździj wyraźnie'. Niestety, większość ludzi, osobliwie
    tych z blachami na W i nie chodzi o WR czy WSI wstydzi się pokazywac co
    zamierzają. Prawdopodobnie boja się, że inni, kiedy poznają ich zamiary
    będę im uniemożliwiać ich realizację.

    --
    ___________ (R)

  • 454. Data: 2012-05-27 16:15:33
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-27 13:40, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie są. Masz zasygnalizować zamiar, w tym czasie jeszcze sie upewniając.

    Ja tam _na_ogół_ upewniam się wczesniej. Nie ma warunków do manewru, to
    jak go nie muszę wykonywać, to nie wykonuje (więc i nie sygnalizuje).

> [...]
    > kończysz manewr nalezy wyłaczyc kierunkowskaz. Po co? Po to, żeby inni
    > znali Twoje zamiary oraz wiedzieli co robisz. Sobiesław Zasada kiedys

    Dokładnie to - jak zmieniasz pas i już jesteś na drugim pasie, to wyłącz
    do cholery kierunek, a nie informuj wszystkich pozostałych, ze chcesz
    zmieniać jeszcze jeden pas. Koniec. Jak chcesz zmieniać pas, to mrugaj i
    zmieniaj, a nie jedź z kierunkiem przez 300 metrów i trzy pomniejsze
    skrzyżowania, bądź wyjazdy z osiedlówek, bo jeszcze ktoś (nie bez
    podstaw) pomyśli, że zamierzasz skręcać.

    > Niestety, większość ludzi, osobliwie
    > tych z blachami na W i nie chodzi o WR czy WSI wstydzi się pokazywac co
    > zamierzają. Prawdopodobnie boja się, że inni, kiedy poznają ich zamiary
    > będę im uniemożliwiać ich realizację.

    Takie numery to robią nowi Warszawiacy. I to krótko, bo szybko orietują
    się, że jak się manerw zasygnalizuje, to najdalej czwarty wpuści. Ale
    najlepiej o jeździe w Warszawie to wiedzą Centusie;)

    Shrek.

  • 455. Data: 2012-05-27 21:03:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 16:15:33 +0200, Shrek napisał(a):

    > Dokładnie to - jak zmieniasz pas i już jesteś na drugim pasie, to wyłącz
    > do cholery kierunek, a nie informuj wszystkich pozostałych, ze chcesz

    Jak juz jestem, a nie kiedy jestem okrakiem na linii rozdzielającej.

    > Takie numery to robią nowi Warszawiacy. I to krótko, bo szybko orietują
    > się, że jak się manerw zasygnalizuje, to najdalej czwarty wpuści. Ale
    > najlepiej o jeździe w Warszawie to wiedzą Centusie;)

    10 lat mieszkania w Warszawie sprawia, że Twoje bajędy włożę między inne
    bajki.

    Może nagraj jak to zmieniasz w trzy sekundy pas sygnalizując cały manewr
    zgodnie z przepisami :D

    --
    ___________ (R)

  • 456. Data: 2012-05-27 21:56:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-27 21:03, Adam Płaszczyca wrote:

    > Jak juz jestem, a nie kiedy jestem okrakiem na linii rozdzielającej.

    Jak już jesteś połową samochodu na właściwym pasie, to nikt kto ma
    odrobinę inteligencji nie potrzebuje twojego kierunku, żeby wiedzieć co
    zamierzasz. A jak masz włączony kierunek, to na dwoje babka wróżyła, czy
    zamierzasz zmieniać o kolejny, czy nie. Sam pisaleś, że ma być czytelnie
    (i z tym sie ciężko nie zgadzać).

    > 10 lat mieszkania w Warszawie sprawia, że Twoje bajędy włożę między inne
    > bajki.

    No tak, Ty wiesz lepiej, choć po Warszawie nie jezdzisz. Co więcej Ty
    wiesz lepiej ode mnie, że mnie nie wpuszczają:P Przyjmij zatem do
    wiadomości, ze znam co najmniej dwa skrzyżowania, gdzie w godzinach
    szczytu jedzie się jeden z głównej, jeden z podporządkowanej. Nawet
    przyjezdni widząc że przed nimi wpuszczają 1/1 się nie wyłamują. Raz na
    10 czy piętnastu ktoś nie wpuści. Tobie się w głownie nie mieści, a w
    praktyce działa. Przyjmij też, ze kultura jazdy się zmienia i to
    wyraźnie na plus. Z perspektywy paru miesięcy tego niw widać, ale z
    perspektywy lat owszem. Po prostu ludzie zauważają, że jak ktoś ich nie
    wpuści to z parkingu rano nie wyjadą - a potem oni sami też wpuszczają i
    tak to w Warszawie działa.

    > Może nagraj jak to zmieniasz w trzy sekundy pas sygnalizując cały manewr
    > zgodnie z przepisami :D

    Nie brandzluje się nagrywaniem swojej jazdy i wrzucaniem na youtuba,
    więc nie mam rejestratora. A nawet jakbym miał, to ma on tą wadę, że
    patrzy do przodu, a to co w lusterkach (przy zmianie pasa kluczowe)
    niestety pomija.

    Shrek.

  • 457. Data: 2012-05-27 23:34:38
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Tak, wiem, biedaczek. A mnie wpuszczają :D

    Taaaa... a na Szpitalnej nie ma strefy zamieszkania. Powtarzanie klamstw nie
    zmieni rzeczywistosci.....

    --
    Axel

  • 458. Data: 2012-05-27 23:35:02
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > O ile pamietam, to Szpitalna nie jest strefa zamieszkania.

    A ja zapomnialem wrzucic Adasia do smietnika na domowym kompie. Zaraz
    naprawie ten blad, tylko skomentuje powyzszy tekst:
    Najwyrazniej wypadaloby patrzec na znaki, zamiast liczyc mrugniecia
    kierunkowskazow:

    https://plus.google.com/photos/111783764882036662414
    /albums?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/11178376488203
    6662414/albums/5434298830079928657/57473276287483052
    18

    Dla ulatwienia dodam, ze trzeba patrzec w prawo od zakazu zatrzymywania.

    A teraz maly klamczuszek Adas laduje tam, gdzie jego miejsce.

    --
    Axel

  • 459. Data: 2012-05-27 23:46:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 21:56:21 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak już jesteś połową samochodu na właściwym pasie, to nikt kto ma
    > odrobinę inteligencji nie potrzebuje twojego kierunku, żeby wiedzieć co
    > zamierzasz.

    Bzdura. Tak jest tylko wówczas, kiedy cały czas Cię obseruje. A jesli miał
    akurat czymś zasłonięta widoczność, czy patrzył w innym kierunku, to nie ma
    pojęcia co robisz.

> [...]
    > wiadomości, ze znam co najmniej dwa skrzyżowania, gdzie w godzinach
    > szczytu jedzie się jeden z głównej, jeden z podporządkowanej. Nawet

    Mowa o jeździe, czy o żabce w korkach? :D

> [...]
    > więc nie mam rejestratora. A nawet jakbym miał, to ma on tą wadę, że
    > patrzy do przodu, a to co w lusterkach (przy zmianie pasa kluczowe)

    Wystarczy nieco inaczej umieścić, niż na szybie. Poza tym bedzie słychać
    prace kierunkowskazów.

    --

  • 460. Data: 2012-05-28 01:23:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 27.05.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

> [...]
    > wiadomości, ze znam co najmniej dwa skrzyżowania, gdzie w godzinach
    > szczytu jedzie się jeden z głównej, jeden z podporządkowanej.

    To podaj, które to.

    Krzysiek Kiełczewski