    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Bank
    Date: Mon, 24 Apr 2017 01:33:41 +0200

    On 2017-04-23 21:09, Sebastian Biały wrote:

    > Czy jest na rynku coś posiadające dysk twarty (2.5cala) pozwalające w
    > wygodny sposób zrzucać pliki z kart sd? Wkładam, i po 10 minutach pliki
    > są skopiowane. Urządzenie jest na tyle sprytne że jesli już pliki ma to
    > ich nie kopiuje.

    Było wiele lat temu, kiedy pamięci były bardzo drogie. Nie sądzę, że
    teraz coś znajdziesz, chyba że używki, np. Digimate. Obawiam się że nie
    ma popytu, nie ma podaży - niewidzialna ręka rynku. Mam dwa takie
    fotobanki, ale ostatni raz korzystałem z nich prawie 10 lat temu.

    A po co Ci to? Może da się to w jakiś inny sposób rozwiązać?