eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetBarracuda 500 serii 7200.11 › Re: Barracuda 500 serii 7200.11
  • Data: 2009-06-24 09:55:25
    Temat: Re: Barracuda 500 serii 7200.11
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 10:25:13 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > Do dystrybutora zgłoś problem - i niech nie gada że to niemożliwe bo
    > Seagate nie ma u nas przedstawiciela bo to załatwiają dystryburorzy..
    > Dysk odeśle do firmy współpracującej z Seagatem i naprawi.

    Ale mi nie chodzi o naprawe dysku - co do tego nie ma watpliwosci ze
    zostanie naprawiony/wymieniony. Chodzi o dane na nim, dyske jest objety
    gwarancja, dane nie. Z serwisem dystrybutora juz rozmawialem.

    > Przetrenowane na 4 dyskach moich znajomych zakupionych w 2
    > warszawskich firmach które oddawałem za nich do naprawy. Nie słuchali
    > jak im wczęnsiej mówiłem że mają dyski z wadliwej serii i że trzeba
    > BIOS uaktualnić ;-) Cała procedura odblokowania trwa ~2 tygodni bo
    > dysk jest wysyłany do Holandii.

    Tak, tylko jest jedno male 'ale". Masz 100% pewnosc ze wroci ten sam dysk? z
    danymi na nim? bo ja nie tylko nie mam ale sadze wrecz przeciwnie - Seagate
    sie wycwanilo i robi taki sam myk jak HP z drukarkami. Czyli wysylasz do
    nich dysk, a oni ci odsylaja po paru dniach _taki_sam_ dysk. Z zielona
    naklejka "certified repaired HDD"
    Tak przynajmniej mialem kilka dni temu na przykladzie 320, ktora okazala
    sie fabrycznie nowa wadliwa.


    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: