  • 41. Data: 2010-08-18 08:12:11
    Temat: Re: Bateria Centra:)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 09:33:41 +0200, Piotr Gałka wrote:

    >Mechanikę można zablokować.

    Nie wiem czy to to samo - wszak szczelina wplywa na strumien.
    ale sprobowac mozna

    J.

  • 42. Data: 2010-08-18 08:41:43
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Nie wiem czy to to samo - wszak szczelina wplywa na strumien.
    > ale sprobowac mozna

    W momencie wyłączania prądu szczeliny nie ma. Mnie się wydaje (nic nie
    liczyłem), że przy braku diody impuls jest tak krótki, że szczelina nie
    zdąży powstać - w końcu to jest mechanika. Najpierw musi się zmniejszyć siła
    docisku, a dopiero potem powstanie szczelina.
    P.G.

  • 43. Data: 2010-08-18 09:08:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 10:41:43 +0200, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    >zdąży powstać - w końcu to jest mechanika. Najpierw musi się zmniejszyć siła
    >docisku, a dopiero potem powstanie szczelina.

    Chyba zaraz podlacze, ale mniej wiecej czegos takiego sie spodziewam -
    najpierw strumien zanika w tempie na ktore napiecie na cewce pozwala,
    potem dochodzi sprezyna i indukuje sie ile indukuje.

    J.

  • 44. Data: 2010-08-18 09:28:45
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Chyba zaraz podlacze, ale mniej wiecej czegos takiego sie spodziewam -
    > najpierw strumien zanika w tempie na ktore napiecie na cewce pozwala,

    Tu według mnie obrywa tranzystor określając przy okazji to napięcie.

    > potem dochodzi sprezyna i indukuje sie ile indukuje.

    To jest już chyba pikuś.
    P.G.

  • 45. Data: 2010-08-18 10:04:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 11:28:45 +0200, Piotr Gałka wrote:

    >Tu według mnie obrywa tranzystor określając przy okazji to napięcie.

    Ale diody Zenera/lawinowe moga tak latami obrywac.

    >To jest już chyba pikuś.

    Tylko ze juz niekoniecznie tranzystor decyduje ile tego plynie.

    Gdzie ja schowalem padniety przerywacz ...

    J.

  • 46. Data: 2010-08-18 13:49:44
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    > Gdzie ja schowalem padniety przerywacz ...
    >
    > J.

    Jest w kuchni w szafce obok torebki z cukrem . : - ))))

    Pzdr