    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Baterie do laptopów
    Date: Thu, 21 May 2009 23:23:34 +0200

    > Skoro oryginalny aku Sony w Lenovo T61 wytrzymał własnie 13 miesięcy
    > (oczywiscie gwarancja fabryczna tylko 6 miesięcy), to czego oczekujesz od
    > zamienników.

    uuu to co ty z nim robiles :)
    moja T61 ma juz poltora roku i smiga bez problemu, generalnie baterie T61 ma
    gorsza niz T60(ta po 5 godz trzyma.....) ale do tej pory okolo 3 godz
    pracuje spokojnie na "polowie mocy"
    generalnie nie spotkalem sie z jakimis nagminnymi awariami bateri po tak
    krotkim czasie w T60 i T61(probka z jakis +/- 300 sztuk w pracy :)

    obecnie poszla mala seria padnietych bateri w T60 ale mialy one miedzy 2,5-3
    lata ciaglej pracy. co ciekawe awaria na 4 sztukach objawiala sie tak samo.
    zupelny brak podtrzymania, po wypieciu zasilacza notebook sie wylaczal.
    problem z bateriabyl sygnalizowany przez diody i przez soft do zarzadzania
    bateria.

    no i baterie maja kiepskie warunki u nas. praca w 90% przy biurku po 8-10
    godz pod zasilaczem :)
    chodzenie miedzy pomieszczniami(jakies spotkania, telekonferencje) co
    sprowadza sie do 1 godz rozladowywania, powrot do biurka i znowuy pod
    zasilaczem wiec sie doladowywuje.
    i tak w kolko

    --
    pzdr